Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.03. 18:53 KissJuhászBéla

Agymenek kicsit virtuálba

Kezdésnek egy kis nyál:)


Teljesen élesen emlékszem arra a májusi estére (uszkve 10 éve), amikor az árvalányhajas mezőn feküdtünk a haverokkal, bort ittunk szivogattunk és egy nagyon hülye beájulási gyakorlatot végeztünk:D (nemmondomeghogykell:P) Kicsit több infó a kelleténél, tehát nem egészen józanul:) Telihold, csillagok és akkor úgy átéreztem az egész világegyetemet. A földet a tengelye körül azt a nap körül, azt a tejútban és így tovább, igazából minden kering valami körül, ha kicsiben nézzük a világ felépítését akkor is ott vannak az atomok azok körül az elektronok, a legújabb tudomány szerint az atommag is tovább bontható hasonló módon, szamszára az örök körforgás....az egész elképzelhetetlenül nagy...azóta sokat töprengtem ilyen dolgokon,  még tavaly is sokat vitatkoztunk arról, hogy a végtelent fel lehet-e fogni józan ésszel egyáltalán el lehet képzelni? Tehát a kör bizonyos formái képzik az alapot, mind végtelen nagy és végtelen kicsi irányban. Ezzel magyarázható a semmi és minden vagyunk egyszerre.
Bizonyítéknak itt egy video amit a harvard csinált a sejtek működéséről a testünkön belül.
Plusz egy hosszabb (19 min), de annál érdekesebb a világegyetemről és a fekete lyukakról... ahol az is benne van hogy nagyon messze már nem kör alakúak a galaxisok:)

De a körnek van közepe és van sugara vagy széle vagy palástja is. Klasszikus logika szerint a közepe isten, de akkor mi a tököm van a szélén túl???:D és hogy lát el isten a szélére pl:D  Tehát szerintem a kör közepe és széle elmélet hülyeség. Inkább arra hajazom, hogy ezek a körök valamilyen elv vagy mit tudom én mi alapján forognak egyesülnek szétválnak és állandó mozgásban vannak, ebből következik, hogy életünk során soha nem kerülünk vissza a világegyetem ugyanazon pontjára ahol megszülettünk...
Erre amúgy már régóta van hasonló matematikai képlet, a fraktálok. szerintem meglepő  hasonlóság a világegyetem formáival:D

És akkor még nem beszéltem a tudatról, amit sajnos elég nehéz beilleszteni ebbe a természettudományos dologba:) Szóval elméletileg ez a rendező elv lehetne isten eszerint a logika szerint, de én úgy érzem, hogy a tudatunk az anyagi világ fölött áll. Az is biztos, hogy nincs felhők között ülő szakállas jóságos ember és patásördög, egyszer felfújtuk egy temető falára, hogy 'nincs pokol' bíztatásképp:D A tetteinket minden bizonnyal nem jegyzik, de akkor is ebben a pörgő forgó fraktál izében mozgunk élünk gondolkodunk, így a tetteink és néha a gondolataink is befolyásolják a környezetünket. Itt felvetődik, hogy a jó vagy rossz eldönthető-e? Semmiképp sem, viszont minden ember érzi belül, hogy mi a jó és rossz szerintem, és mindenkinek van igénye lelki boldogságra, mivel az irányító tudatunk az anyagi világ fölött áll amit csak hamisan lehet kielégíteni anyagi javakkal. Tehát isten minden emberben ott van aki átadja magát a benne lakozó jónak és nem tesz olyat másnak amit magának sem tenne(na ez már nehéz mondjuk)... Mindezt mindenféle parancsolat dogmák és intézményesített vallási formák nélkül vagy azokkal, az már tökmindegy....

30 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr611806497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benece 2010.03.03. 19:52:34

ja:) és azon nevetek fáratságomba hogy tök kezdünk megőrülni. Mondjuk én már értelmesen nem is tudok írni, csak így ami transzosan kijön

Benece 2010.03.03. 20:01:36

hú megint jön valami..
de ezt nem rakom fel majd máskor...nemakarok azért totál őrültnek tünni -mégha azis vagyok:)

KissJuhászBéla 2010.03.03. 20:09:00

telihold volt a hétvégén.....

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 07:20:59

Nos sok gondolatot vetett fel benne így reggel, nem csak ez az írás hanem ami a bookon kapcsolódik hozzá...nos hoznék egy egyzserű gépészeti példát.
Ha hajtőművet tervez az ember, akkor nem a ház tervezésével kezdi, azzal ami keretbe foglalja a "hasznos" rendszert, ha nem meg keresi az alapvető funkciót és onnan építkezik felfelé, és legvégül készül el a ház ami az egész keretét adja...de ez hasonló a termésethez is...vegyünk egy almát az alma fa maga egy magból születik és lényegét a mag alkotja minden fontos elemével a fának "DNS"-vel együtt és magá születtik újjá és magból születik újjá...tehát nem a fa kérgét vagy a hajtómű házát vagy az univerzumot kell megértenünk hanem legbelsőbb magunkat funkciónak vagy ahogy tetszik....mindegy nem a szavakban van a lényeg...

Tovább megyek szavakat írni könnyű, könnyebb, mint cselekedni (az irodalom tele van plátói szerelemes versekkel)...el lehet mondani sok mindent a szeretetről az ölelésről bármi egyéb olyan dologról amiről azt gondoljuk jobbá teszi a világot….de talán a lényeg mégsem ezekben van, hibába is hisszük vagy mondják hogy igen…kis intermezzo a hiszékenységgel kapcsolatban és ez alapvetően inkább pszichológia mint ezotéria vagy newage…de ez is lényegtelen…az ember döntései közben még ha nem gondolja meg van róla győződve hogy ez a helyes megoldás gondolat..és a másik „haluját” a témáról nem igazán képes átérezni vagy 100% osan nem ért vele egyet…persze lehet mondani hogy én együtt érző vagy meg minden ez faszság senki sem együtt érző maximum elfogadó lehet el TUDJA fogadni a másik véleményét az már az intelligenciának talán egy szintje lehetne, de sokan erre sem képesek.
Nah és akkor visszatérve a gondolat elejére lehet sok mindent mondani hogy mi a jó és mi a rossz és még az is hihető a fenti fejtegetés okán hogy ezt az ember tényleg jónak is mondja….de minden egyes elmélet és helyes út megdönthető ha keresztezi egy másik ember VALÓS útját…innentől lehet írni bármit de minek én utam te utad szinte mindegy hogy ha csak beszél róla az ember…és talán ezért is kezdeményeztem sokadszor, hogy beszéljünk erről, hogy talán lesz aki felhozza igazi lényét és a levetkőzi a sémákat és beszél dolgokról amik az ő útját keresztezik és nem olyan dolgokról amiket olvasott vagy hallott vagy sosem látott (ŐSKÉP??? Az mi a fasz például?? Már bocsánat)…nah mindegy igazából még sokat kellene és tudnék írni erről de mennem kell dolgozni, nekem ez most egy fontos halu

KissJuhászBéla 2010.03.04. 09:01:55

Néhány asszociáció értekezlet előtt:)
mindenki járja a maga útját....

A tiedet mik keresztezik?

Ezt a csak beszélünk róla dolgot nem igazán értem... mi mást lehet a blogon csinálni? vagy mire vagy kíváncsi? ki mit tesz az ügyben? milyen ügyben?

Tapasztalat szinten így csak annyi jut eszembe, hogy mostanság azért történnek érdekes dolgok az életemben és egyre jobban támaszkodom a véletlenekre.. ettől függetlenül társadalmunk nem mindig engedi, hogy mindig azt tegyük amihez kedvünk van......

idő van mennem kell.....

okko el loco (törölt) 2010.03.04. 11:07:59

nagyon nehéz szavakkal pontosan és más számára is érthetően kifejezni valami belülről kiinduló és megértésen alapuló "gondolatot".
ezt értelmeztem az alatt, hogy csak beszélünk valamiről vajmi kevés mondanivalóval.
janikám... nagy örömömre szolgált olvasni soraidat. köszönöm, hogy megvillantasz ilyen csodálatos szálakat:)
amúgy az őskép az egy pszichológiában használatos fifejezés. elég érdekes. itt utánanézhetsz kicsit részletesebben www.stelliumpress.hu/sap4/sap4a_ora04.html . a pirosbetűs idézetekből is érdemes szemezgetni ugyanis alászolgál bizonyos eddig vízionált elképzeléseinkre bizonyos dolgokról :)

végül kedves dániel.
"Tapasztalat szinten így csak annyi jut eszembe, hogy mostanság azért történnek érdekes dolgok az életemben és egyre jobban támaszkodom a véletlenekre.. ettől függetlenül társadalmunk nem mindig engedi, hogy mindig azt tegyük amihez kedvünk van......"

ezen bekezdésed remekül érezteti az elképzeléseim és meglátásaim szerint, hogy jelenleg hol állsz és merre tartasz. ha kicsit szemétkedni szeretnék akkor rádhúznám, hogy Secret-es lettél ( www.youtube.com/watch?v=san61qTwWsU ), de ez csak tréfa, nem célom ítélkezni. ha te jónak találod azt amiben vagy és amerre igyekszel akkor lelked rajta... végülis örülök neki :)
hogy egy kicsit jobban megpróbáljam kifejteni észrevételeim alapján amikor valaki odáig jut életében ( legyen az sikeresnek vagy balszerencsésnek mondva), hogy kijelenti és ezzel elfogadja társadalma nyomását, akkor egy erős választóvonalat lép át. ezen fordulópont átlépése számára szinte észrevétlenül zalik és többnyire megmarad benne a mások felé, avagy kifelé vetülő az átlépésig még benne élő őt mozgató erők ( "gondolatok", "érzések", talán "célok")
hamis és mindenféle alapot nélkülöző képe. ez segíti ama bizonyos küszöb átlépésének zökkenőmetességét. ezek után már valójában (mondom csupán elképzeléseim szerint) nem marad az embernek más mint a lakás, kocsi, család és a rengeteg ehez kapcsolódó az életbe integrált és már belénk ivódott kapaszkodó amitől könnyebben elviselhetjük azt a már lefelé tartó utat amin a halál fájó érintése könnyít majd, még egyszer utoljára felnyitva látó szemünket.

erőt egészséget

KissJuhászBéla 2010.03.04. 11:18:39

Mit értesz a társadalom nyomásának elfogadásán????

Bölönc 2010.03.04. 12:26:26

Értem -sőt el is fogadom- bár lehet nekem meg az a bajom, hogy túl elfogadó vagyok...hovatovább ezek is csak szavak, ahogyan a te gondolataid is-
Azt gondolom, hogy én személy szerint igyekszem úgy élni, hogy a véleményem és az értékeim, ambícióim ne a facebookon kiírt szavakban legyenek utolérhetőek és pláne fontosnak tartom, hogy legyenek kézzelfoghatóak.
Szerintem (de ez szubiektív) jól megvalósítom azt amire vágyom és ebben fáradhatatlan és elég konok vagyok.
De az hogy ehhez egyáltalán hozzá tudjak kezdeni viszont komoly sok éves belső munkámba telt.
Keresztezte az utamat sok olyan dolog, mentális és fizikai tapasztalat ami megszerezhető akárki számára, de mégis kevés embert ismerek aki valóban meg is szerezte.és igazad van annál többet aki beszélt róla.

nem szeretek ide írni viszont szívesen beszélgetek veled vagy akárkivel akit egyáltalán érdekelnek az ősképek- és amit én erről gondolok vagy inkább tudok (talán)

a hétvégén én elutazom a hegyekbe friss levegőt szívni a feleségemmel és az 1,8mm gyermekemmel :d így ezért írtam ide szavakat, remélem nem baj....

nektek jó jelenést :D

idáig a facebook....

Az én észrevételem az, hogy ítélkezni (ha zárójelben fel is tüntetjük, hogy ez valójában nem ítélet és nem szándékos és pláne nem szemétkedés), akár így akár úgy de a képzeletbeli határvonal valamely oldalára ültet.
ugyanakkor nem gondolom, hogy a család mint teremtő egység és védelmező szövetség egy lapon emlegethető a lakás vagy a kocsi vagy egyéb materiális kapaszkodóval, amit viszont elképezelésem szerint helyesen látsz. a családnak pláne ma nagyon komoly felelőssége van.

"a bizonyos dolgokról vízionált bizonyos elképzelésekre"- habár beszélünk valamiről ennek sincs mondanivalója (támadásnak ne vedd,nem célom ítélkezni, de ez nem nagyon jó gyerekek)

és ha viszont ellemben ugyebár IGEN Jung elképesztő elme volt, de ha elolvasod a könyveit az önmagában nem tapasztalat, maximum mankó, de az is fontos, mert az eleven akár vallásos tapasztalatot előfordulhat, hogy nem tudod kezelni az adott pillanatban ami görcsöt is okozhat(-értds az életed fonalán).
mentális tapasztalatod pedig (eddigi bővítésre szoruló tapasztalatom szerint) abból származhat, ha tevőleges vagy és kritikusan szemlélődsz (magadat is beleértve)

" a halál fájó érintése könnyít majd, még egyszer utoljára felnyitva látó szemünket." szintén egy szóvirág, de ha nem is osztozom mégis elfogadom hiszen tapasztalati úton ez nem cáfolható.
Noha előző életedből képek behívhatóak,erről inkább Mariann tudna mit mondani, de magát a halált még senkitől sem hallottam rekonstruálni csak valami dokumentum filmen, (valami nagyon furanevű fiatal magyar rendező) aminek a címét nem tudom, így a tubeon sem találom, de 5 vagy 6 ember beszél részletesen arról amit átélt, hogy ez mennyire biokémia és mennyire lélektan azt nem tudom.

a lefelé vagy felfelé tartó utak pedig szintén a nézőpont kérdését vetik fel ahogyan az észrevehetetlen tompított, de meghúzott határvonal is, amiből következtetve nekem akinek CSALÁDJA,kocsija,lakása és egyéb integrált kapaszkodója van bizonyosan a határvonal lefelé tartó ágában determinált helyem van "bizonyos eddig vízionált elképzelések " alapján, ha ezt általánosan elfogadható tézisnek tartjuk.
De mikor jutottunk vajon odáig, hogy a kapcsolatot férfi és nő között az egyes "értékes" magánvélemyények szerint olyan kategóriába soroljuk amely a személyes fejlődést ha nem is berekeszti de legalábbis olyan formán korlátozza, hogy az lefelé haladó írányt vesz???ez egész egyszerűen nem így van és ha valamit hát ezt tapasztalati úton meggyőződésből mondhatom.

félreértés ne essék nagyon is értékelem a gondolataidat és a véleményedet is, ahogy másokét is.

erőt és belátást

okko el loco (törölt) 2010.03.04. 12:48:24

társadalmunk nem mindig engedi, hogy mindig azt tegyük amihez kedvünk van.

persze ebbe a "kedv" és a kedvnek tevése megint csak távol áll a "valóságtól

okko el loco (törölt) 2010.03.04. 13:15:22

na :)
a bizonyos dolgokról való vízionálás az valami ami a janinak szólt. így az erről és egyéb szóvirágokról alkotott gondolatok (érzésem szerint visszavágás névvel ellátva) nem hordoznak mondanivalót.

tényleg nem ítélkezem egyszerűen megfogalmaztam nézőpontomat és véleményemet, ezt ennél világosabban nem tudom leírni. nyilván a véleményemhez igazodva viszonyulok ehez a kérdéshez és ez érztetheti magát, de ez pusztán a dolog velejárója. keveredik benne egy kis indulat is ami felzaklat bizonyos szociálisan érzékeny és megértő értékrendeket :)

hogy neked fontos a család azt mindenki látja és tiszteletben tartja amennyire tudja. ezért is nem feszegettem soha olyan témákat, amik ezt sérthetik. most sem kívánok ebbe belefolyni. ha neked ez a fontos és ti(te) így érzitek magatok boldognak, akkor az úgy is van!

a jó levegő meg kellemes s jót tesz

KissJuhászBéla 2010.03.04. 13:59:46

Okko szerintem te is ugyanabban a társadalomban élsz és dolgozol mint mi, ergo tutira volt már olyan tetted amit a társadalom elvárásai alapján tettél, ha más nem az hogy pénzért dolgozol, mert enned, innod és laknod neked is kell....

Szerintem sokkal konkrétabban is meg tudod te fogalmazni a véleményed mindenféle szóvirágok és ködös utalások nélkül....

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 14:20:36

Én személy szerint egyet értek Okkoval és nagyon jól leírta azt a hiányzó részt amire én is gondolok, főleg a határok átlépésével kapcsolatban

És csak annyit fűznék hozzá, hogy más valamit gondolni magamról és más tudni milyen vagyok valójában.

Bölönc 2010.03.04. 14:22:00

érzésem szerint is van visszavágás jellege :D amiért elnézést kérek pláne ha nem is nekem szól de célom szerint független mondanivalót hordoz és soha sem írnék dühből vagy megbántottságból így a szóvirágokat tovább nem locsolgatnám.

(beszarás haverom is inkább gegből hepciáskodik, nem rossz szándékú srác:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 14:24:03

Ősképre visszatérve így is faszság, mondom ezt úgy hogy nem olvastam el!!!

És hogy miért nem, elmondom rövidem, mert így még véletlen sem fogok a hátasa alá kerülni, ergo semmilyen élethelyzetet nem fogok tudni azonosítani vele, így csak a saját tapasztalat marad, amit én tapasztalok és nem MÁS bevillanó gondolat foszlányai amit magamra húzok és azt hiszem hogy akkor én már az vagyok és akkor itt már nem is idézném magam....

Bölönc 2010.03.04. 14:48:05

hmm...

rendben.faszság.

ha te azonosítanád az élethelyzetet bármivel ha elolvasnád akkor jobb is ez így.

...de akkor minek bármit is elolvasni vagy megtanulni, vagy ledoktorálni belőle, hiszen erre magadtól is rájöhettél volna, minek magadrahúzni a mérnökúrat?

ez mi? társadalmi elvárás vagy belső indíttatás?

én már csak holnap leszek gép előtt- nekem nem szükséges válaszolni...

béke detélleg :D

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 15:19:40

Jó nem kötelező megérteni....béke:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 15:27:01

Tudod ez mi Peti? egy olyan dolog amiért 14 éven keresztül majd minden nap az életemből küzdöttem hogy elérjem!!! és nem hiszem hogy van valami ami ebben kapcsolódik ehhez a témához....de azt már eddig láttam rajtad, hogy ez bántja a csőröd...csak azt nem tudom miért?

okko el loco (törölt) 2010.03.04. 15:36:07

valószínűleg tényleg tudnám még csűrni csavarni a dolgot, de vannak dolgok amikkel az embernek magának kell megbírkóznia az életben :)
amíg erre nincs törekvés, szándék amit cselekvés követ, addig hiába magyaráznám a dolgot az elemi részecskét meg a fraktálok szintjéig... nem jelentene semmit, csak csüngenénk tovább egymás szavain!

Benece 2010.03.04. 16:19:15

delegalább sikerült kimoderálnom magam innen:)

KissJuhászBéla 2010.03.04. 16:30:16

@okko el loco: Írd már le konkrétan mi a bajod? :)
most már kezd érdekelni....

luci.a.tuti 2010.03.04. 19:23:09

fú most esik le hogy párhuzamos lavina indult:)

akkor én is idemásolom a fészbukos utolsót:

én a legelején csak ölelésről meg őszinte véleménynyilvánitásról beszéltem, és szerintem már az is haladás, hogy hajlandóak vagyunk akár itt, akár a blogon, akár egy darab papirra leirni, gondolkozni rajta, felismerni, megosztani, szocializálódni stb. még akkor is ha már megint elbeszéltünk egymás mellett, valaki magával bizonygatva, valaki itélkezve-kritizálva, valaki globális szintre emelkedve. az elfogadáson,meg az együttérzésen még valóban van mit munkálkodni,hiszen egyelőre még az odafigyelés sem megy:)

luci.a.tuti 2010.03.04. 19:24:14

ja és itt a legelső is:

ez most lehet h hülyén hangzik, de mivel nem tudjuk hogy mi lesz és hogy egyáltalán lesz-e valami, ezért elméletek gyártása helyett, én inkább amondó vagyok, hogy mikroszintről kell kezdeni,először tisztába kerülni magunkkal és a képességeinkkel és odafigyelni a hozzánk közel állókra. tartalommal, őszinteséggel, szeretettel megtölteni a napokat, és ehhez nem kell pénz, sem üstökös, csak pár jó szó vagy ölelés. a hozzáállás a lényeg, és akkor a szürke lehet piros, kék, vagy fehér is éppen. ha ezt a korántsem egyszerű feladatot sikerül véghezvinni ebben a furcsa, felületes világban, akkor a többi már piskóta. most elég beteg vagyok, de amint picit jobb, csinálhatunk akármit, elvégre tavasz van, a tél már nem lehet kifogás:)

Bölönc 2010.03.04. 19:28:47

Jani én csak azt szeretném, ha megértenél- nekem egyáltalán nem bántja a csőröm, komolyan mondom-sőt!
így igazán nem tudom, hogy mit láttál rajtam, nekem is van egy diplomám, nekem is volt benne munkám és ha sok mindenre nekem nem is volt jó eddig, arra pont jó, hogy tudjam milyen nagy erőfeszítés és milyen kemény munka lehet egy egyetemi diploma- becsüld meg.

én az érveim alátámasztására használtam ezt, mert tudtam, hogy elevenedre tapint.

szóval kizárólagos tapasztalás kontra kizárólagos lexikális tudás én azt mondom szintézis és ezt így sztem legtöbbünk jóváhagyja.

vagy nem?

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 20:05:19

@Bölönc: nekem az jött le hogy egy tök más dolgot hozol be tök más helyre aminek semmi értelme.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 20:06:03

@KissJuhászBéla: megmondom én szívesen....
mást mondasz mint, amit csinálsz és még el is hiszed:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 20:07:27

A másik hogy engem meg már tök nem érdekel az egész...
az üzenet tök nem ment át ahogy Luci is mondta, egyéni sértődöttséggel vagy nem is tudom mikkel meg tök nincs kedvem foglalkozni...

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.03.04. 20:20:16

Nah akkor még valami eszembe jutott itt pakolászás közbe hazamenetel előtt:

Kedves Oláh fivérek:

Nem értem miért kell valakinek a véleményét támadásnak venni, vagy azt érezni, hogy a tiéteket hazudtolja meg... nem erről van szó egy vélemény ami eltér az inkább építő lehet szerintem mint romboló...
Nem értem ez a folytonos bizonyítási kényszert, hogy nekem pedig már igazam van, valahogy kicsit abszurd ez szembe állítva azzal amiről az igazatokat kántáljátok..nem? vagy csak én látom rosszul...
Nyilván való, hogy egyikünknek sincs sincs igaza mert különben nem itt lennék, de legalábbis biztos nem ilyen formán....ez szerintem nyilvánvaló...nem tudom írhatnék é még ezzel kapcsolatban valamit....
Talán a kezdő döfést te adtad meg saját magadnak Dani talán tudatlanul is amikor fel emlegetted a veszekedések kivetítve ezzel saját valód..szerintem ez sokat el árult akkor hogy mire lehet számítani a napokban ezért nem is reagáltam rá de most már muszáj, ha igazságot akartok osztani....azt ne itt tegyétek...linkelek is erre egy számot régi de talán néhány dolog igaz benne:)

www.youtube.com/watch?v=e5MOC-cbm6g

KissJuhászBéla 2010.03.04. 20:52:29

@CsegeJani:
Szerintem én tökre nem veszekedek senkivel és nem is bizonygattam semmitse.... úgy ahogy nem vettem/veszem támadásnak sem, bár tökre nem értem miért kell ennyire köntörfalazni és miért nem tudjátok kimondani kerek perec mi bassza a csőrötök....

Bemásoltam az egyik írásomat a napokból ennyi történt....

és még konkrétan mindig kíváncsi vagyok rá, hogy szerinted mit mondok és mit teszek ezzel szemben.....

Bölönc 2010.03.05. 09:07:47

ez kicsit sértődötten hangzik:d

Kedves Jani és Mirkó:

Én biztosan nem akarok igazságot osztani és nem is vagyok sértődött.
Elfogadom a véleményed nem tekintem támadásnak, nem meggyőzni akarlak és részemről nincs harag meg semmi gond ha érted mire gondolok.
igazából én örülök, hogy egyáltalán beszélgetünk valamiről.
sztem azzal sincs baj, hogy az élet mindenkinek más lapot oszt, kinek Pécsett kinek az egyetemen, kinek a melóhelyén vagy a vállalkozásában, családjában, magánéletében és így tovább és emiatt más szemszögből látjuk a témát, máshogy viszonyulunk hozzá.
igyekezzünk megérteni amit a másik mond, biztos megvan rá az oka, hogy ezt mondja.
én pl tudom magamról,ez előtt is tudtam hogy velem szar lehet vitázni, mert néha nem engedek a sajátomból,könnyen nekiállok kifigurázni a másikat ami buta dolog, néha sértő is és később mindig belátom,azt is mondhatnám megbánom, de ettől még nem tartom értéktelennek a másik véleményét-érted...és ezt csak fokozza az hogy úgy szeretnék tekinteni rátok mint barátaimra.
néha mindannyian furcsán reagálunk és emiatt itt a blogon is többször kirobbant mindenféle ellentét, bár én asszem eddig még nem keveredtem ilyesmibe.
Mindenkinek vannak észrevételei és továbbra is támogatom, hogy megosszuk egymással-jó kezdeményezés volt ez Jani.
bár az ölelgetéstől kicsit eltávolodtunk, de talán nem baj ha a végén visszaközeledünk hozzá.
Annyit még csak, hogy én úgy látom minden ember egyénileg törekszik arra, hogy amennyire csak lehet jó emberré váljon, jobbá mint tegnap.így mindenkinek megvan a maga igaza amit nem is szabad kétségbevonni.(és nem is teszek mást mint amit mondok)
,de engem nem a kép érdekel amit látni akartok magatokról és én sem a képet szeretném mutogatni amit magamról alkotok.lehet magas lóról is társalogni, mintha mind félistenként a bölcsesség végtelen tudását magunkban egyesítve üldögélnénk a világ peremén és teljesen elítélnénk és megítélnénk mindent ami világi és mindenkit aki ebben résztvesz, de ez vajon mennyire őszinte???kinek nincs emberi mivolta?
a végén meg lemegyünk a boltba tejfölt venni?és megtapasztaljuk, hogy drágább lett :D
akár tetszik akár nem, esendő emberek vagyunk, vetkőzzük le legalább egymás előtt az "én jobban tudom" vagy az "ez egy faszság" maszkot.én a magam részéről támogatlak benneteket és nem a tanácsaimmal, mert egyrészt ki vagyok én hogy tanácsot adhassak, azzal úgysem mentek sokra.
az elfogadás pedig fontos, de sztem senki nem vonja kétségbe azt sem, hogy milyen jó érzés az ha valaki tud örülni neked és akár képes együtt örülni veled, de mindez akkor volna őszinte és teljes, ha akkor is ott volna az a valaki, ha egyedül érzed magad és bánt valami- és ez nem csak elfogadás, ez sztem együttérzés,ez adja számomra a barátság nevű fa gyökerét, ami sztem a választóvonalat húzza barátság és ismerettség között és ezt a határvonalat szintén könnyű átlépni. nálam talán innen indult az idáig gömbölyödő fonalköteg.
én ezt a témát nem nyújtom tovább...

olvastam egy tökjót néhány napja valami buta manager magazinban:

5 veréb ül a villanydróton, puska dörren, mind megrémülnek, négyen úgy döntenek elrepülnek- hány veréb ül a dróton?

válasz az utolsó oldalon: 5 veréb ül a dróton mert döntést hozni és cselekedni két különböző dolog :D

na szóval repüljünk
süti beállítások módosítása