Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.28. 18:30 jutii

OFF(line)

Naszóval kedves Dániel elmondom min akadtam ki amit már azért megvitattam a Janival rázúdítottam a mérgemet :D Szóval kezem ügyébe akadt a fent megnevezett újság nem tudom mien felindulásból vettem meg mert már régen is tapasztaltam h vááá ez mi... Lényeg a lényeg h egyszerűen szar :D Beszűkült látókör, gyerekded cikkek, telenyomva reklámokkal mint vmi divatlap. Télen vettem meg legutóbb h majd jól megnézem a boardos cikkeket de mókásan tapasztaltam h a "topon" lévő kb 10 boardosról szól az egész amit ráadásul ők írnak magukról. Hozzátenném h az ő tehetségük szerintem inkább köszönhető apuci pénztárcájának (tisztelet a kivételeknek persze) ami miatt a seggüket tudják heteken keresztül különböző országok hegyvidékein mereszteni. Megalakítottak egy kört a kultúrsznobok, a körbe senkit se engednek be, hanem a földfelett járkálnak méterekre mintha Istenek lennének. Önajnározásra én meg őszinténszólva nem vagyok kíváncsi. Na és a bringás szekciónál is vicc van kb csak a flatlandről szól, triál és egyéb vállfajok erőteljes kihagyásával... A deszkásoknál is kezdi felütni a fejét az önajnározás bár ott legalább szélesebb a kör nem 10 ember alkotja a masszívot. Azért a képekért meg lehet venni az újságot azok elég jók bár az ember nem képeskönyvet szeretne megvenni hanem egy színvonalas újságot :P Naív vagyok mert azt hiszem h vannak még emberek akik nem azért kezdenek bele egy ilyen sportba h magukat mutogassák, "menőzzenek", hanem a sport iránti szeretetért, akik olyan helyeken is űzik a sportot ahol egymaga van a szeretett sporttal nem pedig arra gyúr h minnél többen lássák?! Mondhatnám most erre mint Martin Luther King "I have a dream..." :D

Ja és persze elmondanám h ezzel SENKIT sem akartam megbántani... És mindig is tisztelet a KIVÉTELEKNEK!

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr25638186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KissJuhászBéla 2008.08.28. 18:46:37

Pedig a mostani Offlájn egy részben a kerületi deszkásokkal foglalkozik ahogy hallottam:)

Címlapon legalább is MacsuFeri COC szponzorált van:)

Meg mégis mit vártál egy olyan sporttól amit egy lapos országból űzni még alaphangon is százezrekbe telik:P A sznóbordozás kábé akkor volt jófej sport amikor kitalálták:D Csak úgy mint a gördeszka is. Nem tudom, hogy azt tudtad-e de a vezető cípőmárkákat mind mind ugyanaz a cég gyártja, valami sole technology de ebben nem vagyok most biztos. Évekkel ezelőtt olvastam egy cikket erről a Bam Margeráék újságjában, hogy mekkora konzumfos lett a deszkázásból, és mióta felkapták a multik teljesen gáz az egész.

Aztán nézd meg mi lett Bam Margerából:D:D

De elég fellapozni egy transworldöt és lazán leszűrhető, hogy kábé punk cosmopolitan lett az egészből:D

És tudod kik tették ilyenné?:D Akik rájöttek, hogy menő deszkásnak lenni és a deszkás cipőket nem ám a deszisek veszik hanem a kislányok mert deszisekkel akarnak járni satöbbi satöbbi:) De ugyanez dettó igaz a kisfiúkra is...

Szóval ha sosem deszkáztál, de volt deszkáscipőd akkor te is felelős vagy azért, hogy az egészből konzumfos lett. De amúgy már akkor az volt amikor bekerült magyar országra... szóval nem mi basztuk el:P

jutii 2008.08.28. 19:01:09

nem arról beszélek h konzumfos vagy nem... te a marketing oldaláról beszélsz amíg én az emberiről! ha valaki feljut olyan szintre hogy újságba mutogassák akkor ne azon járjon a feje h ő most egy rohadt nagy sztár lett és fennhordja az orrát hanem h maradjon emberi igenis ne derrogáljon neki segíteni a kezdő boardos/deszkás/bringásnak... és én Danikám egy szóval se baszogattam a kerületi deszkásokat én általánosságba mondtam nem célozgattam vagy ilyesmi.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2008.08.28. 19:10:03

Ennek a magyar mozgalonak egyetlen jó része volt csak és az nem más, mint Carlo Cazzo...ennyi a többi már akkor is képmutatásról szólt magyaroszágon amikor elkezdődött sajnos...engem ezért sem tudott megfogni gyerekeént ,mert azt láttam, hogy a sok nagy arcú fasz menőzik, aki meg tényleg komolyan gondolja és még jobb is nálu azt meg csak kiröhögik...szar az egész és most már divat is ...a kedvencem amit hallottam:


DC=Diszkós Cipő

nah ennyit ér kábé az egész réteg

peet 2008.09.02. 12:24:34

:D

Most mit mondjunk?
Mondjunk e bármit?
Minden változás belülről indul...jelen esetben mozgalmon belülről-mi vagyunk az első olyan shop magyarországon ahol a tulajok aktívan gördeszkáznak-ez úgy mondd valamit.
Offline-extrém bravó-teljesen igaz..
Konzumfos:kinek mi?nektek ez a 'sport' nem mondd semmit sem,csak annyit amenyit az újságban olvastok vagy láttok-én máshogy látom-nekem sokat jelent-és nem azért mert kurvára kivagyok magamra...
Snowboardon sohasem álltam és sosem voltak snowboardos haverjaim sem.
A kis maugli a mostani címlapról úgy kezdett bele a dologba, hogy kirabolta az osztálytársait,hogy legyen miből lapot vegyen...hozzá teszem soha nem láttam nagyobb versenyszellemet mint ő...
nemtom miért, más vonatkozásaiban kicsit a Mirkóra hasonlít.
Talán mi nem azok az arcok vagyunk-mi mindig is a peremre szorultunk-noha elismertek minket pécstől szegedig mindenki.ez az első alkalom,hogy vállaljuk amit nyomunk,pont azért mert úgy tűnik a dolgok globálisan nem arra tartanak amerre szerintünk kéne.
A gördeszkázás nekünk nem divat-hanem élet.
aki sosem csinálta annak mesélhetek erről-14 éves korom óta rabja vagyok a dolgoknak,mindenkit mozgat,hogy a saját véges esendő karakteréből a lehető legtöbbet hozza ki-és ez egy nagyon komoly mentális teljesítmény,amire kevesen képesek,mert fizikai és szellemi munkát, áldozatot követel.
M a már más a helyzet mint mondjuk 5 éve- a massziv egy széles körré nőtte ki magát,de igazi fejlődésről a mozgalom szilárd alapjai nélkül nem lehet beszélni...
ahogy mondod Top riderek a shop hálózatok támogatásában,ahol a nagy versenyeken a vidéki arcokat kuejtik,hogy ne szólhassanak bele az első háromba-mindig ugyanazok a dobogón-gyanús picit ez...de persze érthető-nekünk nem szabad az ő kesztyűjüket fölvenni, új utak kellenek,a mozgalomnak kell erősebbnek lennie.
mozgalom pedig csak úgy lehet erőteljes ha az aktív mag egyetért az irányokban.
Csehek,Szlovének,Osztrákok,szlovákokLengyelek
mérföldekre ugrottak előre az elmúlt években-csak mi stagnálunk...illetve nem,csqak stagnáltunk...a változás megindult.

jutii 2008.09.02. 22:07:18

Na tudtam h nem kellett volna leírnom semmit mert mindenki baszik azt olvasni ami frankón oda is van írva...Egyrészt aki elolvassa az észreveheti hogy én elsősorban a boardosokról írtam amit írtam azért írtam mert láttam és tapasztaltam... A deszkásokról kb fél sort írtam azt se személyre szabottan de mint látom ebből mégis furcsamód képesek vagytok azt hinni hogy én a kerületi deszkásokat (vagy akár a deszkásokat) fikázom! Nem tudom elég nagy betűvel kiírni hogy NEM baszogattam őket sőt büszkék vagyok rájuk... NEM kontárkodtam bele abba amihez nem értek ezt kihangsúlyoznám sose tennék ilyet! Én az Offlineról beszéltem h írhatna igényesebb cikkeket ez elvégre a deszkások érdeke is nem az h 5 sor oda van baszva ami kb semmiről se szól (és kihangsúlyoznám ezt nem arra a bizonyos számra mondom ami most megjelent hanem az offlineos cikkekre általában). Szóval Peti légyszíves ne vedd magadra mert nem erről van szó...

peet 2008.09.03. 12:34:37

úgy tűnt magamra vettem?
nyugi nem.... :D
amiket írtál az rendben van-ezeket én is,mi is így látjuk.
Azért gondoltam,hogy írok valamit, mert mégiscsak benne vagyunk:D érted...

peet 2008.09.03. 12:40:40

az oda szagolás meg szintén nem ingerkedő megjegyzés szeretett volna lenni-csak utalás arra,hogy van olyan üzletmentes vadhajtás ami színvonalas és önerőből készül-nem tud mást tenni a média és az anyagi érdekű céghálózatok, mint nyálcsorgatva bámulni...vagy elmélázni azon, hogy huh vazze ezeket a felszereléseket árulom amivel ilyen dolgokat lehet csinálni...mert kb ez van... de még ahhoz is hülyék hogy felismerjék ha mást nem is reklámértékét....

KissJuhászBéla · http://www.pavadzsihad.blog.hu 2008.09.03. 12:45:57

Csúnyán kifejezve:
Sznóbordozni egy tök sík országban a hülye kis milliomoscsemeték gizáskodó fasszopása, ennyi:P:P
Ezektől meg ne várj semmi jót, ahhoz svájcba kellett volna szülessél, vagy legalább is valamelyik szomszédunkhoz, lehetőleg a hegyekbe:P

Sífutás az igen azt lehet az alföldön nyomni télen.

Szeretem még a magyar hullámszörfösöket:D:D a legközelebbi hely ahol természetes hullámok vannak az spanyolország:D

Százados 2008.09.03. 14:18:15

Asszem keresek valami sportot amit csak Hawaii-n lehet csinálni és én leszek a magyar sztárja, mint a bobos fekák a filmben:DDD
süti beállítások módosítása