Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.01.22. 10:50 nyirzsik

Denevérember

Megnéztem a BATMANt. Nem hiába írtam csupa nagy betűvel a címét...fenomenális...csak dícsérni lehet, hála a jó istennek se nagy szerelmes jelenetek se eltúlozva nincsen benne semmi, nem belemagyarázós, egyszerűen mindenből annyi van benne amennyi szükséges. Igaz, nagy szinészi alakítások sincsenek a filmben kivéve Joker, aki tényleg nagyon penge, egy igazi pszihopata terrorista. További pozitívum a filmben, hogy meghal a női főszereplő, ami azért elég merész húzás egy amcsi filmtől, csodálkoztam is rajta, hogy merték ezt meglépni, mi lesz így cegény amcsik lelki világával. Nem szeretem az akciófilmeket és nem szeretem a Batman filmeket, de felejtsd el a többi Batman filmet, összehasonlíthatatlan...Nem hiába mondtam már ezerszer: egy filmnek minimum 3 órásnak kell lenni!!!!!!!!!

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr13895124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.01.22. 12:29:37

Az új Bond filmek első részében is meghal a csaj akit aztán folyton emlegetnek a mostaniban és egy ideig fogalmam se volt hogy kiről beszélnek:((

KissJuhászBéla 2009.01.22. 12:31:06

Hááát, én moziban láttam. Sosem voltam nagy betmen rajongó, egyszer megnézhető kategória.....

Bölönc 2009.01.22. 13:06:08

Én elfogadom azt,hogy különböző emberek vannak,különböző igényekkel....szó se róla,biztosan tökéletesen kielégít ez a film egy erre ráállt közeget....nekem a FILM a MOZI valami egészen más...nekem ez bármelyik mérlegem akármelyik serpenyőjébe teszem vagy tuszkolom is, silány...nekem az kell egy FILM-től hogy érezzek,morfondírozzak és a legvégén szédülten ácsorogjak egy mellékutcában...azt az érzést mikor így a saját kis világodban,mint egy kis védett gödörben,szívtájékon szorító érzelmeiddel tengődsz,ez a film nem tudja szolgáltatni...számomra és ez teljesen személyes és nem is kell ezt ráhúzni senki másra...nekem ebben nincs semmi boldog évődés...nekem ez....nem nekem szól...de ezzel semmi baj,a baj az lenne,ha nem lenne olyan FILM ami nekem szól...
én már megszoktam régen,hogy csipegetnem kell és még így is előfordul,hogy vakvágányra szaladok és sokat várok valamitől ami csak egy limonádé...tudatosan törekszem arra,hogy olyannal etessem az elmémet amire éhes....

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.01.22. 14:27:06

De meg lehet látni a limonádéban is a kérdést amitől a mellékutcában ácsoroghatsz:)
Nyilván más jellegű dolgok de lehet hogy akár még fontosabbak is lehetnek...persze lehet hogy nem és épp azt akarják hogy ezen gondolkozz ahelyett hogy máson...olyan mint a reklám ami kamu igények kielégítésére ösztönöz...lehet hogy ezek a kamu kérdések feltevésére ösztönöznek amiklre az ócska hétköznapok adják a választ kamu igényekbe bújtatva...de ha már ezt észrevetted akkor akár élvezheted is a fikciót úgy hogy nem ragadnak magával a jelentéktelen dolgok...

Beaujolais 2009.01.22. 16:25:07

A BATMAN KIRÁLY(mind a két újkori rész nagyon jó lett) a limonádét meg jéggel szeretem nyáron:-D

Ha össze tudom boronálni valahogy Andiék irodájában vetítővel házimozi rendszerrel meg is nézhetnénk a két részt.

Feltéve ha valakinek van rá igénye.

annapanni 2009.01.22. 16:29:45

Szívesen nézek Batmant,az újat már régóta meg akarom nézni. Limonádé ide vagy oda:)

nyirzsik 2009.01.22. 17:19:22

Én is szeretem azt az érzést, amikor megcirógatja a hipotalamuszom egy film döbbenetes mondanivalója...de ez is valami hasonló .avi formátumba csavart eufóriát váltott ki bennem...csak nem éppen a mondanivalójával (pedig az sem elhanyagolható). Egy kicsit jobban odakéne figyelnetek arra (OP, Kiss), hogy milyen szépek a képi jelenetek. A mozi ezért is mozi. Nekem Joker, az operatőr bácsi és a grafikusok munkája okozta a teljes extázist ebben a filmben. Jokertől frankón a hideg rázott, ha ő került képernyőre...nem azért mert beparaztam, hanem mert iszonyú jó volt nézni a faszit aki játsza...ha jól tudom azóta már meg is halt...
OP---->nézd meg a filmet, ajánlom ezerrel!

Ósi 2009.01.22. 17:45:49

Szerintem is jó a batman, moziban láttam anno és emlékszem, hogy tetszett, bár volt bennem valami fura ellenérzés a filmmel kapcsolatban. Már nem emlékszem, de tudom, hogy a végével volt kapcsolatban, volt benne valami nem befogadható számomra. Na majd megnézem újra az utolsó kb. 15 percet.
Nekem a filmek mondanivalói inkább érzésben csapódnak le, mint agyban lejátszódó folyamatokként. .pl. a slumdog millionaire alatt olyan feszültségben ültem, hogy a végén remegő rohamot kaptam. Ellenpélda: shortbus, volt mondanivaló, meg kőkemény érzések, de agressziót és mély dühöngést váltott ki bennem a film. Akkor most az a jó film, ami kivált valamit, még ha az a valami elcseszi a mozi utáni egész estémet, mert temetem a hangulatom?

nyirzsik 2009.01.22. 17:52:11

A slumdog érdekel nagyon engem is, asszem Danny Boyle rendezte, aki a trainspottingot...nekem ez már elég hozzá:)

Egy film akkor is lehet jó, ha szimplán csak kikapcsol...és lehet úgy is jó, hogy beszarsz a döbbenettől és üvöltesz, hogy ez MEKKORA BAZDMEG, AZTAKURVA!!:) De mindenképpen tetszen benne valami...pl az argo sztem egy szar film, de iszonyú jó benne Tibi meg a bandája...

Bölönc 2009.01.23. 08:24:07

:D
egyébként amit sejtettem az úgy is lett...Jokeren kívűl senkit semmi féle kategóriában nem jelöltek semmiféle díjra.....ezen lázongtak a ultramozi befektetői...
Jó az a csávó télleg kömény....de annyi kb.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.01.23. 09:10:23

Azért még van vagy 5 kategória azon kívül smink, vágás...stb

KissJuhászBéla 2009.01.23. 10:02:49

Ugye alapból ellenérzéseim vannak az ámerikai filmekkel szemben. Tartom is, hogy 95%-ban szarfos zsékategória az összes. Betmen talán súrolja a 96-ot, de pl. a mátrix nyomába sem ér(na nem az utolsó részre gondolok)

Egy ilyen film úgy születik, hogy nem érzéseket és gondolatokat akarnak átadni a nézőnek, hanem kivenni a zsebéből a belépőre szánt pénzt.

Iskolában tanultam, hogy összeül egy rakás kreatív, forgatókönyvíró és gazdasági szakember, tudományosan megtervezik, hogy pl egy nagy robbantós jelenet hány nézőt vonz. Kell-e fiatal középiskolás szereplő? Ezen felül egy rakás cég lobbizik amellett, hogy valami hülye marhaságot reklámozzanak bújtatva. Összeáll a film, megpumpolják egy jóadag PR-al. betmennél is jót tett, hogy Joker színésze öngyi lett ezért még többen nézték meg. Lazán elképzelhető, hogy a pénzügyi csoportok ölették meg, mert kell a néző:P Ezen felül kormányzati szintről is beleszólnak a dolgokba, sőt néha még pénzt is adnak a dologhoz.

A Rambo pl. vietnám után készült. Mivel az amcsik bebukták, a hadsereg népszerűsége a béka segge alá süllyedt. Ezért kellett egy film ami bemutatja a hős harcost mint embert aki küzd a 'jó és igaz ügyért'.

A rendőrakadémia pl rendőrségi toborzó film állami támogatással.

Sajnos a másik földrészen a népet teljesen behülyítik a sok faszsággal, így eszükbe sem jut gondolkodni, mivel az amcsi filmek javarészt nem késztetnek gondolkodásra csak arra, hogy robban meg lőnek és ez éppen elég a parasztnak, hogy kikapcsoljon az agya.

Nézz meg egy amcsi valóságsót a MTV-n és láthatod milyen emberré tesz a média. Pl ha X-hibit kipimpelné Nyirzsik Peugeot-ját sírna-e az örömtől és óbégatna-e teli torokból, hogy óóóóóshit, óóóóómájgád?
Perszehogynem mert nekünk ez olyan furcsa és idegen. Ezért nem lesz sosem magyar a pimp my ride ban mert nem érnének el kellő hatást:P:P:P
süti beállítások módosítása