Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.02.14. 13:22 annapanni

Péntektizenhárom

Először is, mindenkit a saját jó istene mentsen meg a Valentin napi nyáltengertől. Másodszor:sose gondoltam,hogy a péntek 13 szerencsétlen nap lenne,igazán szerencsés mivoltát a tegnapi napom erősítette meg.

Felhívtam az igazgatót,hogy kellek e vagy sem,számítsak e rájuk egyáltalán(najó,nem így kérdeztem,de a lényeg ez volt).MOndta,hogy jelenleg nincs semmi izgalmas munka,csak iktatni kellene sok cuccot,azzal nagyon el vannak úszva. Elvállaltam az igazgató úr nagy meglepetésére és örömére. Én is örültem,hogy nyakon csíphettem egy kis pénzt:P

Még ezelőtt felhívtam a közösképviselőt,mert az egyik portás olyan szagot áraszt magából,amióta itt dolgozik,mint egy avas sajt némi rosszminőségű alkohollal keverve. Tegnap az volt az utolcsó csepp a pohárban nálam,hogy amikor beértem az előtérbe olyan szag volt,mint nálunk szüretkor a pincében.Lifttel föl,telefon elő,közösképviselő tárcsáz. Nagyon udvarisan,ugyanakkor erélyesen kértem,hogy távolítsa el ezt az embert,mert a hányinger kerülget akárhányszor hazaérek vagy reggel megyek le az állattal. Ma délelőtt a kedvenc portásom posztolt éppen.Újságolom neki,hogy felhívtam a közösképviselőt a büdösborz ügyében.Jaj,akkor maga telefonált,mert tegnap este már hívtak,hogy nem fog többet jönni és beláthatatlan ideig csak ketten elszünk a kollégámmal,amíg nem jön új ember.

Nincs is annál jobb,amikor két barátnő esti mozi előtt megosztja egymással a napi sikereit,ráadásul az egyiknek még névnapja is van:)

Akkor most mi is van ezzel a péntekkel?

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr52942630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.14. 13:55:37

Hát az hogy a gazdasági válság idején kirúgatsz egy embert az állásából az nem valami szép dolog sőt inkább kurva gáz:(((....inkább mentél volna oda hozzá és kérted volna meg hogy fürödjön le ha jön dolgozni:( vagy valami de valakit a test szaga miatt kirúgatni:((...csalódtam benned:(

annapanni 2009.02.14. 15:29:17

Nem csak ez volt a gond vele,hanem hátráltatta a többiek munkáját,tökéletesen érdektelen volt és alkoholista,ami egy olyan állásban,ahol igen nagy felelősséggel kell lenni és mások élete múlhat rajta,az a kurvagáz:( lehet,h csak a mi házunkból távolították el,nem az állsából,ezen a ponton pontatlan a történetem,m ezt nem tudom biztosan.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.14. 16:30:17

@annapanni: érdekes, hogy mint a másik portás is mondta te voltál az egyetlen aki telefonált ez ügyben...és nem tudom mi olyan nagyon felelősség teljes az ő munkájában?
süti beállítások módosítása