Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.02.20. 06:23 CsegeJani

BUSÓJÁRÁS 2009 UPDATE no. 5

Nah akkor úgy nézki, hogy eldölt, hogy kocsival megyünk....viszont következő kérdés, hogy két lány (szóval nem valami nagydarab dagadt állat busó:) befér még hozzánk hazafelé?Szóval a kocsisok nyilatkozanak:D

Mert akkor összesen 10-en jönnénk haza két kocsival ( mondjuk az is van, hogy ketten elvileg említették hogy haza jönnének hamarabb...de ez nem tutti ezért kérdezem:)

31 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr18952465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vereskoma 2009.02.19. 18:42:49

Én tuti hazajövök vasárnap, szóval csak 9 ember megy kocsival haza.

Bölönc 2009.02.19. 19:52:48

Hi!

Figyu,mi Mirkónál alszunk és szombaton délután érkezünk,Vasárnap átmegyünk Busózni,de estefelé haza tiplizünk....aki akar jöhet velünk oda és vissza is....

csak szóljon nekem lécci...
béker

Bölönc 2009.02.19. 19:53:35

2 hely van,ami szűkös-egy embernek viszont kényelmesen....

vereskoma 2009.02.19. 21:40:16

Én akarok veletek visszajönni! Benzint fizetem egyértelműen.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.19. 21:58:04

Nah akkor megpróbálom összegezni a dolgot. Akkor van egy verda amivel megy a
Peti
Mariann
Máté

és van még egy verda amivel megy:
Orsi
Dani
Beni
Jani

Panni sajnos nem tud jönni egyéb okok miatt majd elmondom ha valakit érdekel.
Viszont ha jól számolom a lányok semmiképp nem tudnak. velünk haza jönni hétfőn.

KissJuhászBéla 2009.02.20. 09:55:35

Szerintem tudnak veletek lányok hazamenni, mert előreláthaólag nekem is haza kell jönnöm Vasárnap:(

A mai remek tárgyalásom elmarad és Hétfő kora délutánra csúszik, így lehet énis feljövök vasárnap a törpiekkel, így beférnek az Áhítptt lányok is:P;)

Bölönc 2009.02.20. 10:35:30

jó akkor stip stop Máté jön velünk...oké---
hívjuk egymást és lesakkozzuk a találkát...

:D

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 10:41:15

@KissJuhászBéla: lehet?
és mitől függ, hogy hazajössz vasárnap vagy sem?

KissJuhászBéla 2009.02.20. 10:50:48

@CsegeJani: Ha felkelünk hétfő hajnalban és izibe feljövünk pestre, hogy délre kispetre érjek locsolkodóruhában akkor maradok, de mivel ezt nem várhatom el tőletek, így valószínűleg haza kell jöjjek vasárnap este

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 10:54:22

@Bölönc: Peti nem akartok velem szállást cserélni?HM? igazából nincs túl sok kessem az én meg a Panni helyén elférnétek a Ti:DD Hm?Hm?:)))

Benece 2009.02.20. 11:13:35

őszintén énis haza akarok jönni vasárnap:) de
nem fogok tudni úgylátom

Benece 2009.02.20. 11:17:48

de komolyan nemlehetne vasárnap elindulni--nincs pénzem vasárnapra is szállást fizetni meg kaját meg mindenfélét

Ósi 2009.02.20. 11:19:51

Húú micsoda változások vannak itt folyamatosan busó ügyben. A kocsik felállása így ok szerintem, akkor ezek szerint PetivelMariannalMátéval lenn találkozunk Pécsen. Akkor ez Máténak is jó, tud menni ma bulizni kamionosként a kurvák között :-)))


@KissJuhászBéla: ha hétfő hajnalban kelnénk,akkor inkább menjünk haza vasárnap. Azért nem fizetek szállást, hogy aludjak pár órát. Bár tudom, nekünk nem kell haza rohannunk. Szerintem majd meglátjuk hogyan érezzük magunkat, milyen a hangulat...

Hánykor találkozzunk szombaton?

Ósi 2009.02.20. 11:25:19

Amúgy felőlem jöhetünk haza vasárnap, nem gond, csak akkor nem ihatok busón finomságokat :-(((((

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 11:36:56

Nyilván ha bármit is reagálnék erre a szituációra én lennék az utolsó idegeskedő rinyálós mindent meg kell beszélni idióta fasz, szóval nem mondok semmit...vagyis egyet mégis csak:

Ezen a számon lehet lemondani a vasárnapi hostel szoba foglalást:

/30-277-07-33

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 12:02:52

Nah akkor ha már ennyi változás belefér, akkor nyugodtan találkozom én is a diplomamunkám miatt a konzulensemmel...remélem nem túl nagy para, viszont akkor kicsit később kellene indulnunk
Ami kb azt jelenti hogy olyan 17 óra után..

KissJuhászBéla 2009.02.20. 12:38:16

Szobaton induljunk már délután:) este én tutira nem vezetek a fagyban:P
A 17 utáni indulást nyugodtan vehetjük, úgy, hogy leérünk este tízre pécsre. Megint bebaszik mindenki másnap busózunk másnaposan és jövünk haza.

Azért egy kicsit szellősebb progit szeretnék.... Ejtőznék kicsit pécsen szombat délután megnézném hol lakik Miri miegymás, ha késő este érkezünk ezekre nem lesz mód....

Szóval semmiképp sem támogatom, hogy estére menjünk le. Ha mégis úgy alakul, akkor sztem én lemegyek dél körül, úgy sincs jobb dolgom.

A hétfői indulás is lehetséges részemről, ha hazaérünk délre, mint mondottam. Még el is toltam a tárgyalást, hogy ne legyen gond belőle és délután kettőre biztosan képben legyek:)

KissJuhászBéla 2009.02.20. 12:40:51

Vagy menjünk le ma éjszaka:D és akkor az egész szombat a miénk:)

Nem szándékom vitát szítani, mindenkinek más-más kis kényelmi érdekei vannak. Az enyémeket nem kell figyelembe venni nagy fiú vagyok meg tudom oldani......

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 12:49:15

@KissJuhászBéla: Hátha 12 re akarsz hazaérni akkor 7 kor kell elindulni Pécsről ha jól számolom...

szpjr 2009.02.20. 13:23:36

hozzám befér két lány vasárnap este felé xD :)

Ósi 2009.02.20. 13:40:09

Egyszerűen nem értelek meg titeket. Én is támogatom a minél korábbi indulást, mivel egész nap teljesen ráérek, nem értem miért ne lehetne elindulni emberi időben, ahogyan azt megbeszéltük.
Én délelőtt indulnék szívem szerint. Nem túl gyakran járok Pécsen, konkrétan egyszer voltam, szívesen el lennék ott.

A másik, hogy lemondtam a vasárnapi szállást, úgyhogy vasárnap este jöhetünk haza mindenki kívánságára.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 13:42:18

@Ósi: és ha én maradni akarok vasárnap?

KissJuhászBéla 2009.02.20. 13:42:31

Ne tipródjunk már ennyit:)

Határozzuk meg, hogy mikor indulunk holnap délelőtt és addigra legyen mindenki készen.

Ha Jani konzultálni szeretne, akkor befér tesómékhoz az esti fuvarba, így minden rendben és mindenki kívánsága teljesül:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 13:43:37

Akkor asszem az lesz a legegyszerűbb ha külön megyünk és jövünk is:( majd lent gondolom csak összefutunk valahogy

KissJuhászBéla 2009.02.20. 13:46:09

Vasárnap meg majd meglássuk mi lészen. Tudom, hogy a bizonytalanság egyesek rémálma, de sztem a hostelban sem okoz fennforgást, hogy hányan vagyunk így télen....

A reggel hetes indulás igen csak elképzelhetetlen, de van még ZS variáció is, Bence, Peti, Máté, Mariann, Dani hazamennek Vasárnap Jani és Orsi pedig maradhatnak hétfőig akár. Szóval variációk egy téméra:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 13:49:19

@KissJuhászBéla: vigyázz kérlek bele ne őszülj nekem a nagy tipródásba

Ósi 2009.02.20. 13:49:21

@KissJuhászBéla: Egyet értek veled. Én a 11 órási indulást ajánlom, vagy dél körül. Ha pedig úgy döntünk, hogy mégis lenn maradnánk, akkor ezt tesszük, mivel üres a hostel, bármikor módosíthatunk. Majd lenn meglátjuk. Azért hívtam fel Tomit, mert bedobtad a számot, hogy szóljunk, hát én megtettem. Bármi lehet, hagyjuk nyitva a dolgokat, ne sakkozzunk már itt feleslegesen.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.02.20. 13:51:23

@KissJuhászBéla: ohh ha ilyen fenne nagy szervező készséggel rendelkezel kedves barátom akkor eddig miért kussoltál, ahelyett, hogy remek földöntúli képességeidet felhasználva megszervezed ezt a remek hétvégét amitől mellesleg már a belem fordul ki:((??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

hülye járások minisztériuma 2009.02.20. 17:39:32

Dzsihád tagok!

Nem jövök a nagy világbékítő faszkodással!
De ha egyszer leértetek, sokat ittatok és már elküldtétek egymást a jó büdös picsába, hát mulassatok egy nagyot!
Jó hétvégét! Bussókra fel!
KMB

KissJuhászBéla 2009.02.20. 18:28:44

@CsegeJani: Nekem neháborogjál baszomfaszom, kezd tele lenni a tököm a blogon veszekedős fajtáddal meg a kisebbségi komlexusoddal is. Fordítgassad csak kifele a beledet, ha neked ez jólesik.

Talán ha felvennéd a telefont akkor nem kommentekben kéne kommunikáljunk.

Másodsorban nem értem mit kell annyira kurvára megszervezni azon, hogy beülünk egy autóba lemegyünk egy helyre ahol már vagy 100X voltunk.

Válaszul kérdésedre pedig azért kussoltam, mert úgy gondolom, hogy aki kíváncsi a dologra az úgy is lejön valahogy. Rohadtul nem kellett semmit sem megszervezni. Könyörögni meg nem fogok senkinek. Tavaly mit szerveztünk meg azon kívül, hogy találkozunk Mirivel?

TÚLLIHEGÉSTÚLLIHEGÉSTÚLLIHEGÉS

És már előre elnézést kérek...

Jó bélforgatást

Mindenkinek üzenem, hogy én reggel felkelek, összecsomagolom a kis holmimat, direkt itthonhagyom a papucsot és a törölközőt. Megkenem a kis szenyákat majd körbetelefonálok mindenkit, aki elvileg jön Pekszre, hogy óhajt-e elindulni este előtt. Ha nem, akkor bepattanok a verdába levezetek, Kantabárban megtaláltok...........

És innentől kezdve befejeztem a dolgok Blogon történő megvitatását(értem ez alatt a kommentelést), mert János komám folyton csak feszkózik bármit írok/runk.....

vereskoma 2009.02.21. 10:48:24

Naggyon jól nyomjátok ezt a szervezést XD hihetetlen hogy a világmindenség hogy változik. Na nálam lesz gitár viszont, és este majd küldöm nektek Bob Marleytól a Redemption songot, meg mindenkinek aki szereti!
Béke minden pávának!
süti beállítások módosítása