Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.05.11. 20:46 KissJuhászBéla

azéletfolyik

Nos gondoltam leírom mitörténik mostanában:) Hátha érdekel valakit, meg a hétvégén nem találkoztunk. Bár Janival beszéltem vasárnap hajnalban, de akkor már szörnyen nem voltam képben, ő meg akkor kelt:)

Zsófit próbálom kikúrálni magamból, de nehezen megy, akármannyire is próbálom. Nem is értem, hogy lehetett rám valaki ekkora hatással három hét alatt. Tényleg nevetségesnek érzem magam néha már:) Meg ugye beszéltem is vele telefonon. Kurvára nemvágom ezt az egészet. Viszont a szenvedésben is vannak dolgok amiket lehet élvezni. Próbálok erre koncentrálni. Ennyit erről:D

Ezt a számot hallgattam egész múlthéten. Kívülről is el tudom már énekelni. Arról szól, hogy Isten szeretete örök és határtalan:D:D Ha még nem hallottátok volna......

Mindemellet ugye dolgozni is kell, meg rendezni az életet miegymás. Ezek legalább elvonják a figyelmem és lekötnek:) Meg ugye nagy szükség is van ránk a cégnél ilyen időkben. Márkusz rámszabadított valami pénzügyi tanácsadót, aki pont a vidám köd időszakában ült le velem beszélgetni, így képes voltam elgondolkozni azon, hogy szar a pénzem a párnában gyűjteni mint eddig:) Lényeg a lényeg gondoskodtam a dolgokról, ha nem omlik össze a világ akkor lesz nyugdíjam, ha meg igen, akkor meg tökmindegy:) amúgy meg most tervezem elkölteni az összes pénzem, így tökmindegy:D:D Mivel ugye a Márkusz is engem ajánlott így nekem is ajánlani kellett. Máté ma hívott, hogy hívta ez a csaj:) ő szerencsére nem küldte el a faxba, így már szerencséje volt:) Így inkább most lírom kiket adtam meg akiket érdekelhet: Bence(na jó vicceltem:):) tehát: Menyusék, Andris, Orsi, Máté, Robi. Tehát most tudtok róla, ha ideírjátok, hogy nemérdekel akkor megmondom neki:) Nah mostmár tiszta a lelkiismeretem:)

Pécsett kurvajó volt, mint mindig. Pénteken laza sörözés, bár négyre azért sikerült betörölközzek:) Szombaton voltunk Szigetváron a vásárban, ami már rég bezárt, amúgy szép kisváros. Itt forgatták a Kisvárost is nemhiába:D:D Este grillsütőstől emberestől felmentünk a Remeterétre heverészni. Miri a kevés alvás miatt olyan este 11től aludt hajnal ötig a fűben:D:D Na én nem:) Volt zene is, ráadásul több féle váltotta egymást, így voltak jó részek meg rosszak is:) Általában akkor volt a legjobb amikor jött a másik dj aki elbaszta azzal, hogy megpróbált rárakni mégdurvábbat így éjfélre már igazi párásztos csűrdöngölés volt.... Szerencsére éjfélkor meggyújtottak egy kb 5 méteres szalmabábut és megszólalt ez a szám:

Ekkor hívtam Janit is emlékeim szerint. Meg aztán Zsófit is:P Aztán elfogyott a gin, majd felpörögtem és reggelig zúztam, a végén már két csajjal(Nóri,Eszti) a parkolóban cigányzenére. Meg a fenti Fantan Mojah számot is elénekeltem:D:D Mire Miri felkelt én bealudtam egy fél órára, felkeltem hánytam egyet és elindultunk haza:D:D Ezek a pécsiek is durva arcok azért minden szinten. CRÉÉÉJZII kicsit olyan fless volt mint a régi szabadtéri bulik, kevésdejóarckészemberegyrakáson:)

Mindeközben kiderült, hogy mégsem építkezem tétényben. Kábé 10 milla lenne oda összehozni egy normális keccót:(:( Nem kell valakinek egy telek kisházzal??? Meg lett egy kicsit jobb lehetőség, amit most a héten nyélbe is ütünk:) Bár kicsit messzebb költözöm és még kitudja mikor, viszont kicsit jobb a hely és a ház is. Na nem kertelek tovább, szomszédok leszünk apámmal:D:D:D Van mellette egy félig kész ház alsó szintje ami 90 nm. (Lehet rá építeni később) Szóval szigetlakó leszek leszarom a gurukat:P csak a stégem akkora mint a kisház. És a legdurvább, van beépítve egy sóskúti mészköves frankó borospince is:) Lehet, hogy lesz majd házibuli is:P:P:P Lehet nálam ottaludni meg minden. Az egymás mellett élés alapszabályait, pedig jövő héten kezdjük el apámmal kidolgozni a miheztartás végett, mivel ez volt az egyetlen aggályom, de úgy fest meg tudjuk oldani:)

Rossz hír is volt a hétvégére. Marcipánt, Detti kutyáját elütötte egy autó és elpusztult:( Szegény ettől teljesen a padlóra került:( Kissé aggódom érte, hogy fog kilábalni a dologból. Sajnos a lányok nagyon tudnak kötődni mindenféle kutyákhoz, mint ugye tudjuk. Na most Dettinél ez hatványozottan igaz volt:(:( RIP

Szóval az elmúlt egy hónapban annyi dolog történt velem az életben, mint általában egy év alatt sem:D ezért úgy érzem az égiek minden megpróbáltatás és szenvedésem ellenére azért segítenek, csak tudnám ezt a Zsófidolgot minek kellett belekeverjék:P:D 

Végre egyedül vezettem jó sokat. Már el is felejtettem milyen az, pedig anno igen sokat vezettem egyedül fehérvárra..... hazafelé meg ezt hallgattam a kocsiban:) tökjól passzol hozzá a klipp is:))))

Naés Veletek mi a helyzet?????

 

13 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr861115805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.05.11. 21:09:14

Én nem csináltam semmi érdemlegeset:D gyúrok max:D
Hétvégét ne felejtsd szombaton festés:)

annapanni 2009.05.12. 17:15:49

Jó lehetett ez a Pécs:D sajnálom a kiskutyát,ha az enyémmel történne ilyesmi,megmakkannék.Nagyon kell rá vigyáznom,a a szüleimhez a biciklikosárban utazik mindenféle biztonsági felszerelés nélkül.

Anyád mellől Apád mellé költözöl:D de végre lesz saját kecód és lehet házavatót tartani:P

Benece 2009.05.12. 18:01:07

sajnálom pécset azé. A nőket meg szard le Dani, megmakkant-megkattant mind:)

vereskoma 2009.05.12. 23:21:21

Már itt a jó idő tényleg, nem kéne kirándulni hűs erdőbe és lombos fák alatt beszélgetni? Én akkor elmondanám mi van velem mostanság, én nem tudok ennyit írni...

vereskoma 2009.05.12. 23:22:35

a csajok meg... pfff. sosem a jószívű épeszű kell nekik, csak aki megtapos...

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.05.13. 06:36:19

@vereskoma: Nekem van egy csomó kirándulás ötlet a tarsolyomba:D Szóval ha megyünk csak szóljatok majd sorolom:D

Ányez 2009.05.13. 10:25:13

Dani, örülj, hogy a fehér liba időben elszállt.

Elnézést kedveskék....a kommenteket hölgyek is olvassák! A megkattant-megmakkant, taposásra vágyó pávalányok is tudnak olvasni!!

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.05.13. 14:34:10

Ki gondolta volna:D...de szokták volt mondani akinek nem inge az nem veszi magára...bár az is lehet, hogy akinek kéne pont a taposós mi volta miatt nem veszi magára....ez most nem személynek szóló , csak amolyan gondolat fosás:))
De alapvetően mindig az fasz aki megbánt,,,,,, de nem?
Vagy nem az a fasz aki megbántva érzi magát.....de nem?
Nah most akkor melyik, hogy ?Mi közünk nekünk a másik emberhez? vagy a másik embernek, hozzánk?
Vagy hogy is van ez az egész, ki a fasz és miért és a másik oldalról miért a kedves a fasz, vagy legalábbis gondoljuk mi ezt így az egyik oldalról, és hol a felelőség és az erkölcs és akkor most egyáltalán mi van?
Ego persze ez oké, de kié és kié nem és ki kéne, hogy legyen és ki nem kéne,hogy legyen?

Ányez 2009.05.13. 15:04:20

@CsegeJani: akinek nem inge.... itt nem erről van szó. minden nőre ráhúztatok egy vizes lepedőt. én ugyan nem vettem magamra ezt a részét, de "ingem" volt az, hogy nőből vagyok és ezért említettem meg. persze ez az eszmecsere már akkor meddő volt, mielőtt kialakult volna bizonyos okokból kifolyólag, szóval nem is folytatnám sem a reagálást, sem a felvetések sokaságát. szép napot pávák

Ósi 2009.05.13. 16:47:16

Sziasztok! Dani szakítottatok? Bocsi, de én erről lemaradtam, hát mit is mondhatnék, sajnálom. Az okáról majd négyszemközt beszélgetsz velem?

Nálam is zajlik az élet, Visegrádon érdekes dolgok zajlanak minden téren értve. Múlt héten már petíciót fogalmaztam a közvetlen főnöknőmmel, hogyan tudnánk hatni a rossz indulatú és a munkahelyet élhetetlenné tevő igazgatónőre aláírások gyűjtésével. Sokan a személyzetből ki akartak lépni, de amikor aláírást gyűjtöttünk, és csak a nevüket kellett volna odabiggyeszteni, hogy szarul érzik magukat ebben a közegben, akkor meghátráltak. Nem vállalták fel...Szomorú, hogy emberek ennyire tűrnek és hagyják magukat kiszolgáltatni a pénznek. Pedig semmi vesztenivalójuk nem lett volna, ha aláírják, csak javult volna a helyzet. Na mind1, kissé belefolytam a szállodai drámákba. Lent már sokmindenkivel jóban vagyok, a legjobb a szakáccsal jóban lenni, aki csudi finom bundáskenyeret csinált nekem egyik reggel, és ki is szolgálta, annak ellenére, hogy elvileg reggeli nem is jár nekem. A masszázzsal megnyílnak a kapuk számomra.

Amúgy már hiányollak benneteket, remélem tudok csatlakozni a következő kirándulásra.

annapanni 2009.05.13. 18:05:35

@Ányez: Majd megszokod, bébi:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.05.13. 18:30:52

@Ósi: Azért mondjuk az szerintem erős túlzás hogy nincs veszteni valójuk, az hogy valakinek mostanság van munkája igen csak felértékelődött!!!!

Ósi 2009.05.14. 14:58:48

@CsegeJani: Persze igazad van, de nem hiszem hogy ezzel ki is kellene szolgáltatnia magát valaki kénye-kedvére. Hagyni kéne magát, hogy elhatalmaskodjanak rajta, ráadásul úgy, hogy jobb is lehetne, ha kiállna magáért.
süti beállítások módosítása