Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.07. 20:12 KissJuhászBéla

Éljenek a jobbik szavazók

Nem ezt akartam mondani, csak közben beleolvastam a blogba is:D:D Csak gratulálni tudok Jánosunk döntéséhez, téged biztos itthagylak ha el kéne meneküljek innen, mert esetleg cigánynak kézelnétek a kedvenc pártoddal a nevem miatt. (azért barátságunkra való tekintettel remélem majd szólsz mielőtt TI MAGYAROK elkezditek felírni és listába venni a nem magyarokat)

Nem mellékesen olyan programot írtak aminek az égvilágon köze nincs az EP-hez az egész nem más mint a mostani közhangulat meglovagolása. Általános problémák és a múlt feszegetése megoldási terv nélkül. De azért köszi, hogy nem az egész 56 oldalt linkelted be:P Ez mondjuk a mostani választásokon nem volt kirívó dolog hiszen a pártok 99%-a olyan "programmal" állt elő aminek kurvára semmi köze ahhoz a munkához amit az Unióban kéne végezzenek mint képviselők. De örülök neki, hogy ez alapján is sikerült a választóbarmok 34%nak elmenni és ikszelni. Bizonyára nekik is ugyanannyi fogalmuk van az ep-ről mint pártjainknak:(:( Azoknak is örülök, akik nem mentek el bebizonyítva ezzel, hogy annyira alkalmatlanok a demokráciára, hogy saját véleményük legyen dolgokról.(igenkareszmirkó) Tőlük akár proletárdiktatúra is lehetne, az sem érdekelné őket.... Nemhiába vagyok a cenzusos választójog elkötelezettje.... Mellékesen megjegyezném jelenleg ez semmivel sem rosszabb mintha elmennének és szavaznának....

Naszóval ezt akartam amúgy: Ennek a zenéjét is a RackaJam zenekar csinálta és nem is tudtam:)

A büszkemagyarJaninak meg jó tarsolynemezelést, lóról nyilazást és jurtaépítős magyarkodást a jövőben:P

Szívből remélem, hogy a zsidócigány őseid forognak sírjukban:D:D:D

24 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr811169934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vereskoma 2009.06.07. 21:00:23

Monnyuk én sem mentem szavazni. Azért anyámat megdumáltam hogy ne a jobbikra. Mostanság minden szavazás mintha szelep lenne a népeknek, persze jobb mint a macsakő hajigálása. Csak mennyire megfontoltan ikszelnek? Szerintem semennyire. És ha a jobbik lesz az EU parlamentben? eldöntik mire kapjon pénzt az ország? Nyilván krematóriumokat meg paramilitarista szervezeteket nem támogat az EU. Szóval nem értem. Továbbra is gazdasági kérdésekről van szó, amiben szakembereknek kéne dönteniük és nem eszmékben hívő ködös agyú politikusoknak, akik még egymással sem tudnak beszélni. Szerintem ha a jobbik kerül az EU parlamentbe bizony közröhej tárgya leszünk megint a térségben.

Százados 2009.06.07. 21:52:51

Kedves Dániel továbbra sem értem miért jó az neked, hogy próbálsz sértegetni a jelzőiddel?
egyszerűen nem értem mit akarsz ezzel igazolni.

Százados 2009.06.07. 21:57:48

inkább kérnél bocsánatot:((

luci.a.tuti 2009.06.07. 22:40:10

Kedves EP szakértő Dániel!

Nem állt szándékomban beleavatkozni ebbe a "politikainak tűnő vitába", mégis mivel ez már nem az első ilyen megnyilvánulás, úgy döntöttem, hogy hozzáfűznék pár észrevételt.

1. Az, hogy ki kire szavazott, vagy hogy egyáltalán szavazott mindenkinek a magánügye és a saját belátására van bízva. Köztudott, hogy szeretsz mások felett ítélkezni, ám annál nehezebben viseled, ha feletted ítélkeznek. Pedig hidd el, a negatív kritika építő jellegű, sokat lehet belőle tanulni..

2. Jani barátunk úgy döntött, hogy megosztja velünk választását, feltételezem, hogy azért mert valamiféle visszajelzésre várt ezzel kapcsolatban. Lehet a döntését ellenezni is meg helyeselni is, persze kulturált keretek között, megfelelően alátámasztott érveléssel. "Demokráciában" élünk, tehát mindenkinek joga van arra szavazni, aki számára a legszimpatikusabb.

3. Részemről a politikát kényes területnek tartom, nehéz megmondani hogy kinek van igaza, hiszen egyikőnk sem politológus, vagy gazdasági szakértő. A fenti példa illusztrálja, hogy még barátok között is képes feszültségeket szítani.

4. Ez persze nem azt jelenti hogy ne beszélgethetnénk róla, teljesen egészséges dolog, hogy az embert érdekli, hogy mi folyik saját hazájában.
De fontos, hogy mindeközben ne bántsuk meg a másikat.

5. A jövőben próbálj meg jobban odafigyelni a barátaidra. A cinizmus is lehet kedves vagy vicces, a szókimondás is elérheti a szándékozott célt, ha közben egy kicsit is megpróbálod beleképzelni magad a másik helyébe. Ha megmaradunk ezen a korlátolt szinten, akkor a blog sem lesz más, mint amilyen a jelenlegi politika.

6. Elnézést, ha kioktatós vagy netán tanárnénis a stílus, de őszintén felháborított és elszomorított ez a bejegyzésed, így most mindenki előtt megkérlek, hogy kicsit gondolkozz, mielőtt hangosan véleményt alkotsz.

Luci

Százados 2009.06.07. 22:51:25

@vereskoma: mondjuk azért azt te sem gondolod komolyan hogy krematóriumot akarnak építeni:DDDD mert ha igen akkor rossz emberekre szavaztam:((
ettől függetlenül szerintem leszámítva média maszlagot amit rájuk húztak ( és persze nem csak rájuk) vannak olyan értelemes gondolatok a programban amik igen is kivitelezhetőek és én személy szerint egyet is értek velük, bár a környezettudatosság kérdésében kicsit kurta a leírás ami nem tetszik, és a csendőrséget is feleslegesnek tartom, de igenis tény hogy a bűncselekményekkel határozottaban és gyorsabban kell fellépni és nem hiszem hogy ez rasszizmust jelent és sajnos jelen esetben az lmp programját összevetve a jobbikéval kicsit határozatlannak tűnt számomra az lmp, és ezzel egy szavazatot elbuktak:( de ha a parlamentire meg lesznek és összeszedik magukat akkor minden támogatásom az övék

KissJuhászBéla 2009.06.08. 11:06:18

A zsidócigányozásért tényleg elnézést, kicsit elragadtattam magam:) Azt próbáltam volna érzékeltetni, hogy egy ilyen keveréknépnél mint a magyar hülyeség azzal jönni, hogy mi magyarok. Mindenki magyar aki magyarul beszél és itt él a környéken ennyi, ezt nem kell bizonygatni ez tény. Minden bizonnyal mindnyájunknak volt sok különböző őse, legyen az szerb, zsidó, lengyel, cigány, sváb satöbbi.

Sajnos képtelen vagyok elfogadni, hogy az egyik barátom folyamatosan a szélsőjobbra szavaz, eleinte még azt hittem, hogy csak viccből, hiszen én meg munkáspárt szavazó voltam évekig. Tök jól jött ki amikor együtt mentünk szavazni. Megjegyzem idén homlokegyenest másra adtad le a voksod mint amire a kopogtatócédulád, ez minden bizonnyal kevésbé ellentmondásos mint az, hogy én elvből és alapból elítélem a remek kis jobbikot anélkül, hogy elolvasnám a programját:P

Tegnap direkt megvártam az összes párt nyilatkozatát. Érdekes volt, hogy a fidesznél eltűnt a riaria hungária és átment a jobbikhoz:) Ergo az ordibálós focihuligános részleg átpártolt. Nekem ők( pic.nyugat.hu:8080/NyugatBigPicture/81093.jpg ) nem szimpatikusak és ez ellen nem tudok mit tenni. A szavazatoddal elvi szinten egyetértesz ezekkel a nézetekkel és ez komolyan elszomorít. Suttogva jegyzem meg, hogy már a győzelmi köszöntőben ment a zsidózás. A palesztin parittyákkal meg az izraeli vadászgépekkel. (ennek mi köze az ep választáshoz pl?) A jobbik legnagyobb támogatója a 64vármegye a magyar gárda és a hozzá hasonló szkinhedbrigádok, velük biztosan komolyan meg lehet oldani országunk kérdéseit. Miért ne alapíthatnának csendőrséget ugye? legyen saját barnainges csoportjuk nem volt még elég a történelem során? Javallom még a lelkiismeret 88(hejhitler) csoportot is. Na ezek is tuti veled egy oldalra szavaztak.

A múltból nem lehet táplálkozni és ezek folyton azt csinálják. Ki a faszomat érdekel trianon 50 év távlatából, tényleg vissza akarják csatolni horvátországot is, mert rajtavan a nagymagyarország térképen?? Mit csinálunk lerohanjuk szlovákiát?? Ráadásul úgy, hogy a határok lassan megszűnnek és semmi akadálya a magyar kultúra határon túli ápolásának. Ki lehet menni ottani magyarokkal barátkozni és kapcsolatokat építeni, mi kéne még??

Érdemes megnézni a megyés bontást is. Baz megyében, Nógrádban és a cegányokkal sűrűn lakott megyékben mekkora sikereket értek el. Pontosan azzal, hogy elkezdték feszegetni a cegánykérdést, amivel nem is lenne gond, ha nem szkinhedekről lenne szó. Ez nagyban köszönhető annak is, hogy a többi párt meg kritkán alul áll hozzá a kérdéshez sajnos:(

Mindenki magánügye, hogy kire szavaz ezzel teljesen egyetértek, de én most világnézetileg egy rohadt nagyot csalódtam benned Jani. Idáig azt hittem az alapelvekben legalább egyet értünk. Innentől nem nagyon kívánok politikáról beszélni veled, úgy sem fogunk soha közös álláspontra jutni..... és lehet vicceskedni, hogy neonáci meg antiszemita, viccen kívül tényleg ezekkel vállaltál elvi közösséget.....
nem értem ugyan miért, de elfogadom lelked rajta......

Az egyetlen szimpatikus az egészben, hogy alulról szerveződött és bebizonyították, hogy így is lehet sikert elérni. nagy kár, hogy az elveikkel nem értek egyet.

mégegyszer elnézést ha megbántottalak volna

okko el loco (törölt) 2009.06.08. 11:26:20

tényleg nem érdekelne ha proletárdiktatúra lenne bármi is az... mer h a demokrácia is számomra csak egy bármi... és nem azt jelenti h nincs véleményem, hanem h ez a sziklaszilárd véleményem(értsd.: semmilyen néven és mértékben nem támogatom a politika semmilyen formáját) és ha jégkorszak fog uralkodni a Földön vagy épp az ellenkezője akkor is a túlélés fog érdekelni (és még valami amit ide nem kevernék bele). érted... tényleg mindegy h az elviselhetetlen meleg perzseli szét a vagy szavazó, vagy nem szavazó embert, avagy a jég porlasztja porrá.

élettelen halott dolog ez... és érezhetjük ezt most a saját bőrünkön is h milyen remek hangulatba hoz egy jó kis választás nem...?ezt választhatjuk tök jó éljünk vele.. haggyadmán dikk :D

azt mondjuk én is nagyon szomorúan konstatálom, hogy leginkább a janit mennyire beszíppantotta ez a dolog.... tényleg szavaztál?.... tényleg a kopaszokra?

tényleg hányingerem a van blogtól csak baromságokról lehet tájékozódni és már nem is vicces..............

Százados 2009.06.08. 11:36:33

@KissJuhászBéla: A tényekről, amiket itt most felhozol annyi a véleményem, hogy mivel ma vetted feltehetően a fáradságot és elolvastad a napi médiát, így visszaböfögted ugyan azt, amit ott bárki elolvasott, szóval ezekbe nem is kötnék bele, mert felesleges.
ELLENBEN!!!!
Mikor hallottad te tőlem azt, hogy én ezekkel a szélsőséges megnyilvánulásokkal egyetértek???(mellesleg nem én zsidózom le folyton az egyik haveromat:), ami engem személy szerint bánt)
Én azon a beszélgetésem kiemeltem, hogy LEHET, hogy a jobbikra szavazok, miután egyáltalán elolvasom a programjukat, amit meg is tettem( te ahogy írtad továbbra sem), amit elleneztél benne azt én is is kiemeltem mint negatívum amivel nem értek egyet és teljesen feleslegesnek tartom!!!A többi részével igen is egyet értek mert szó sincs benne, olyanokról amiket itt ellenvéleményedben megfogalmaztál. Valamint nem hinném, hogy az ilyen irányú törekvéseiknek az EU p-ban bármiféle érvényt tudnának szerezni!!!!EZT gondolom te sem gondoltad komolyan, és nyilván nem az lesz a főprogramjuk, hogy irtsunk ki bármiféle népcsoportot.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy kellenek olyan emberek is akik valamiféle hittől vezérelve( még ha az jelenesetben szélsőséges, ami persze egyáltalán nem jó DE), talán a magyarságukat egy kicsit jobban értékelve, és nem utolsósorban többre (amint az bármelyik EU tagország polgárai megtesznek) igen is nem fogják hagyni azt, hogy olyan szerződések kerüljenek aláírása, amik az ország eladását és kisemmizését folytatják tovább!!! És ha szerinted nem fontos, akkor erre meg nem tudok mit mondani, maximum majd sajnálni foglak, amikor a ti cégetek lesz a következő a soron!!!
Igen a napi bontás lehet, hogy fontos, és mi van, ha az embereknek tényleg elegük van abból, amiről nekünk, akik itt élünk a jólétben fogalmunk sincs????Honnan tudod te, hogy ott hogy élnek az emberek milyen körülmények között, és hogy mennyire valós az ő cigányoktól való félelmük??? És amúgy több tévedést is írtál ezen felül, de a fent említett okokból ezeket most nem veszem sorra

Igen az LMP re adtam le kopogtató cédulámat, mert egyet értek azzal, hogy amit ők képviselnek, és mint írtam maximálisan támogatom is őket. DE jelen helyzetben nem kell hozzá sok ész, hogy az ember lássa, azt, hogy képtelenek lettek volna bejutni az ep-be. De én a cédulámat nekik adtam, hogy állíthassanak listát, amivel nem kevés „reklámot” szerezhetnek maguknak, és mint szintén ezt előzőekben már mondtam, ha eljutnak odáig, hogy a parlamenti választások még fognak létezni, akkor rájuk fogok szavazni.

És nem tudom hova ez a nagy csalódás akkor??? Mindig és magyar érzelmű voltam, ami nehogy már valami rosszat jelentsen! Nekem igenis fontos, hogy ahol én élek, ahol én a munkámat végzem és evvel világot talán majd egyszer sikerül tovább mozdítanom, vagy esetleg sikerül valami maradandót alkotnom azt honfitársaim élvezhessék ki első sorban, és nem mondjuk egy francia, aki ki akarja vágatni a tokaji szőlőket, mert a tokjai az egy francia borfajta. Majd a környező országok egyenlő vitapartnerként kezelnek minket, és nem vernek 17 éves szurkolókat félholtra két magyar csapat meccsén csak azért mert az ő országukban van, vagy nem szüntetik meg az anyanyelvi oktatást, akkor lehet kissé majd bennem is alább hagy a nemzeti érzelem, hogy ha tudom, hogy megvehetem a magyar élelmiszereket a boltban és nem kell boltról boltra járnom, hogy ne csak spanyol vagy izraeli zöldséget találjak( amit te is láthattál, hogy milyen környezeti rombolások és vegyszerezés mellett készítenek) akkor majd nyugodt leszek hidd el. (ha járnál boltba akkor talán tudnád ezeket is és nem csak a zöld vásárlásra szorítkozna a fogyasztásod)

És nem tudom mikor sértegettelek téged bármiféle jelzőkkel a rokonaidra vagy a nézeteidre vonatozóan, és most igenis úgy érzem, hogy túllőttél ezzel most a célon és nem is kicsit.

A zsidócigányozásért tényleg elnézést, kicsit elragadtattam magam:)

Ezt a mosolygós mondatot pedig nem tudom elfogadni bocsánat kérésként

Százados 2009.06.08. 14:52:26

Amúgy meg nem értem miért nem tudsz inkább bocsánatot kérni, mint hogy próbálod igazolni azt , hogy miért volt jogos az hogy paraszt voltál?
Az esszéid helyett inkább erre az egyszerű kérdésre írhatnál pár sort

KissJuhászBéla 2009.06.08. 15:00:14

Ugyanúgy visszarevolverezhetnék, hogy te pedig minden szélsőjobbos médiumot kérdés nélkül beszopsz, majd kelted a hangulatot, hogy százezer izraeli katona özönli el az országot és már a határon vannak:D:D:D

Nem olvastam reggel újságokat, a saját véleményemet hallottad a dologról...

Tévedsz, ha azt hiszed nem olvastam el a programot, bár igazad van, nem végig, bőven elég volt azokat a kérdéseket elolvasni amik érdekeltek. Ahhoz csak gratulálni tudok, ha te végigolvastad mind az 56 oldalt (amit azért zárójelben kétlek)

Lelki szemeim előtt pedig elképzellek ahogyan bosszúsan jössz ki a kisboltból a sarkon és lesétálsz a profiba, mert nem kaptál magyar narancsot és csak izraeli sárgarépa volt. Majd megveszed a magyar terméket beteszed a kínai nagymagyarországos nájlonszatyorba és szépen hazasétálsz az indonéz gyerekek által varrt cipődben, azzal a tudattal, hogy igen most biztosan jobb a magyaroknak. Majd leülsz a tajvanban gyártott számítógéped elé amin egy amerikai szoftverrel (amit oroszok törtek fel) megtervezed valamelyik német autógyár egyik alkatrészét.....

Szóval tényleg hagyjuk. Ha szerinted jó az, hogy az árpádsávos szkinhedekkel egy és ugyanazon pártra szavaztál lelked rajta, akármennyire is mentegetőzöl a szavazatoddal elvi közösséget vállaltál ezekkel az emberekkel és eszméikkel. Olyan nincs, hogy részben értek velük egyet. Lehet viccből szavazni lásd munkáspárt. Csak szerintem te meggyőződésből választottad amit választottál. Hiába nem értesz egyet a csendőrséggel mégis arra szavaztál közvetve. Amin elszomorodtam, hogy te ezt teljesen komolyan is gondoltad:( Őszintén nem gondoltam volna, hogy téged ennyire beszippantott ez a szélsőjobbos őrület.

és ezzel le is zárnám a témát
Igaza van Mirinek semmi értelme ilyesmin vitatkozni és a blogon néha már tényleg idegesítő a sok politikai témájú más tollából származó ctrl+v.

KissJuhászBéla 2009.06.08. 15:07:41

Nem akarok én semmitse igazolni elnézést kértem..... ha neked az nem elég hát lelked rajta..........

Százados 2009.06.08. 15:19:15

@KissJuhászBéla: nem hinném hogy saját véleményed alapján idézted a vodát de mindegy és az hogy hatással vannak rám bizonyos nézetek amikkel te nem értesz egyet az nem jelenti az hogy mindent átgondolás vagy kritika nélkül beszopok....ez az egyik, ha lenne magyar cipő akkor azt vennék ha lenne bármilyen más magyar termék Magyarországon gyárott akkor igen is azt venném meg értékelve azoknak a magyaroknak a munkáját akik azt előállították...ez a második (és többek azok a multik tették teszik tönkre a magyar könnyűipart akiket te védelmezel)...harmadik tényleg nem értem azt, hogy hogy hunyhatsz szemet azon dolog felett, hogy ez előbb utóbb titeket is el fog érni:(...
Többetszerre mondom hogy nem értek egyett a szkinhedekkel bármennyire is szeretnéd rám húzni a vizes lepedőt ez nem fog menni, és azt hiszem elég ésszerűen megindokoltam a szavazatomat, és hangsúlyozom továbbra sem belföldi politikáról beszülünk így hát kár felemlegetni bármiféle rendvédelmi szervek felállítását mint indokot az igazad védelmére:((...három
Másrészt nem én jártam a skiheadekkel bulizni tizenévesen:P négy
végig olvastam képzeld el minden egyes betűjét, különben nem mondanám...ugyan is nem szoktam hazudni ....öt
és nem kell vissza revolverezned mert nem ért semmiféle támadás téged....
Hat

ha lenne benned némi tisztelet akkor nem emlegetnéd fel a rokonságomat, mikor most temettem el a nagyapámat, főleg arról nem nyilatkoznál hogy milyen kaszthoz vagy fajhoz nem tartozik és főleg arról nem hogy mit csinál a sírjában

ezek után ha továbbra is tartod a beszívott jó pofa gyalázkodáshoz magadat akkor azt hiszem evvel csak magadat égeted el az összes ember előtt aki ezt a blogot olvassa!!!!

luci.a.tuti 2009.06.08. 15:24:14

Szerintem a nem teljesen átgondolt, hirtelen meggyőződésből vagy átmeneti befolyásoltságból való szavazás és a viccből való szavazás közt nincs sok különbség. Akkor inkább ne.

Javaslatok: csökkentsük a politikai tartalmú bejegyzések számát és hosszát... Az efféle nézeteltéréseket pedig célszerű szóban megbeszélni, hogy ne fárasszuk vele a többieket.

Százados 2009.06.08. 15:33:46

@KissJuhászBéla: komolyan mondom szánalmas ahogy próbálod igazolni védeni magad, inkább nekem kellene azt írnom , hogy csalódtam benned, de még csak ezt sem tudom írni mert mindig is ilyen bántó és arrogáns voltál a barátaiddal akik ezek felett ugyan számomra érthetetlen módon elsiklottak talán evvel is bizonyítva azt mennyivel is többek nálad noha te mindig az ellenkezőjére törekedtél hogy te legyél az ezredes

komolyan szánalmasan nevetséges vagy!!!!

KissJuhászBéla 2009.06.08. 15:47:16

Kérlek egy mondatot mutass ahol védelmeztem a multikat. Hidd el nem előbb vagy utóbb hanem már évek óta elérte az ipart az amiről beszélsz, minden nap ebben dolgozom nincs szükségem a kiokításra ilyen téren.

Az, hogy az egyikkel nem értek egyet nem jelenti azt, hogy a másikat támogatom.....

És igen 17 évesen jártam olyan koncertekre is ahol megfordultak szkinhedek. Egész addig jártam amíg meg nem győződtem róla, hogy vannak köztük nácik és azóta a közelébe sem mentem ilyesminek:P:P Lehet a bloggal is így leszek egy idő után:P:P

A tiszacipő meg az ilyen szájhősök miatt ment csődbe épp az idén, akik csak írásban vennének magyar terméket:P:P Amúgy meg vegyél saxooo londont vagy sandstone cuccokat amik szintén magyarok, szóval rohadtul csak a szád jár a magyar termékekről. Ha érdekel szívesen adok egy magazint, ahol csak magyar és erdélyi varrodák termékeit reklámozzák, árusítják.

A nagyapás téma tényleg szarul jött ki, nekem eszembe sem jutott szóval elnézést mégegyszer. Mint írtam csupán azt próbáltam bárdolatlanul bizonygatni, hogy neked se sok közöd van a fajmagyarsághoz és minden bizonnyal legalább három kárpát medencei népcsoportból és felekezetből tudsz felmenőket mutatni....

Százados 2009.06.08. 16:00:28

@KissJuhászBéla: Tudod mit barátom

BAZD MEG MAGAD!!!!!

KissJuhászBéla 2009.06.08. 16:04:30

@Százados: a különbség az, hogy a barátaimmal sosem vitatkoztam ilyen ordas faszságokon.......
Játszhatjuk még ezt az egyik 19 a másik egy híján húsz hülyeséget. Ugyanúgy leírhatnám, hogy te is szánalmas vagy ahogy a saját vélt igazad véded és próbálod igazolni, hogy miért szavaztál egy szélsőséges jobboldali pártra.
A posztom hirtelen felindultságból született mert nem hittem el, hogy tényleg képes vagy a nácikra szavazni csak mert sok írást olvastál tőlük.

Tévedtem és még be is bizonyítottad, hogy nagyot tévedtem, te tényleg ezzel értesz egyet és én aki nem értek vele egyet, nem más a szemedben mint a hülye paraszt, aki a multikat védi:)

Százados 2009.06.08. 16:11:55

Százados 2009.06.08. 14:52:26
Amúgy meg nem értem miért nem tudsz inkább bocsánatot kérni, mint hogy próbálod igazolni azt , hogy miért volt jogos az hogy paraszt voltál?
Az esszéid helyett inkább erre az egyszerű kérdésre írhatnál pár sort
a nézeteid miatt senki nem parasztozott le próbáld úgy olvasni eme sorokat hogy odafigyelsz

Százados 2009.06.08. 16:16:00

@KissJuhászBéla: Kérlek menj haza és tiszta fejjel olvasd végig amit össze mocskolódtál ebben a pár órában és mikor megérted azt hogy hol hibáztál akkor írj egy rendes posztot arról amit gondolsz.

Mert amíg elbeszélsz amellett amiben hibáztál addig ezt nincs semmi értelem ezt tovább folytatni, mert azt éred el hogy nem fogok veled szóba állni és ezt én nem szeretném de szerintem te sem
bár ha már szélsőséges náci antiszemitának tartasz akkor lehet erről lekéstem:(

KissJuhászBéla 2009.06.08. 16:23:18

figyu a nagyfateros cegányozásért már bocsánatot kértem többet nem fogok tenni

Százados 2009.06.08. 18:33:39

@KissJuhászBéla: figyelmed be ajánlanék egy kis szösszenetet a BTK-ból:

179. paragrafus:

Aki valakiről, más előtt a becsület csorbítására alkalmas tényt állít vagy híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadság vesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2)A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást:

-aljas indokból vagy célból,
-nagy nyilvánosság előtt,
-jelentős érdeksérelmet okozva,
követik el.

vereskoma 2009.06.08. 21:51:29

hű baszkikáim ennyit nem ér az egész még ha Igazságos Mátyásra lehet szavazni akkor se!

nyirzsik 2009.06.09. 12:21:53

:D:D öcsém ti aztán tudtok:)))

come on baby, shake it!!!!!:)

Ez a hadakozás most tényleg a pártoknak szólt vagy úgy egymást utáljátok ennyire?:)

Bölönc 2009.06.09. 17:23:30

Istenem....hallgasd meg és vesd pillantásod néha fajkutyukrománcigózsidószerbhorvátüzbégcsehlengyel ária teremtményeidre....

mert ha nem figyelsz elmetszik egymás torkát....

tudom gecire nem érdekel és nem is tartozik ide:

de az élet művészet-az kéne legyen,mert ez képes csak unalmas vagy veszélyes dolgokat másképp láttatni-ez ami zajlik itt köztetek ez egyben unalmas és veszélyes is...de nem művészi túlzottan.
láttam már kutyát akinek több stílusa volt mint egynémely embernek,sőt a macskáknak igazán több stílusuk van ennél...
félreértés ne essék lehet az elmeboxolás is művészi, sőt egy doboz olajos halat is ki lehet nyitni művészien...de keveseknek van stílusuk hozzá,ami a különbséget megteremtené...mert kevesen állnak ki mellette...én abban a hitben voltam,hogy légyen az akármilyen is,de stílusos emberekkel vagyok körülvéve....akik nem engedik a magukat a körülmények nyomása alatt összetöpörödni és a fikájukat mások szájába tömködve kellemtlenkedni itt-ahol egyáltalán nem kéne.
Amikor Hamingway szétbaszta a (saját)fejét egy vadászpukával-az stílusos volt bazmeg...de ez nem az érted.

az ember igyekszik választani...ugyan mit?
néha úgy érzem a legjobban arra vágyom,hogy felszívódjak,meghemperegjek a mocsokban,hogy olyan lehessek mint az elátkozottak,cigányok,zsidók,kitaszítottak,vesztesek,senkik,mert ezen a világon csak ők az igazi emberek hallod?(a többi mind elmebajnok aki beszart az ólba,mert félti amilye... (nincs))
Büszke vagyok ha egy lehetek közülük,a többi engem nem érdekel....

ennek sincs köze az ep kampányhoz,de úgy kijött belőlem
sorry

miért ne lehetnénk most boldogok,kituggya talán mázlink lesz és nem adnak pénzt krematóriumra:D

süti beállítások módosítása