Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.08. 19:02 KissJuhászBéla

Azoknak akik lusták kommenteket olvasni (megpersze bocsánat a faragatlanságomért Jani)

Szóval röviden összefoglalnám a dolgokat nehogy félreértés essék...........

UPDATE I.

Írtam vagy két oldalt publikáltam is, majd inkább eltoltam egy cigit, mert kicsit felbaszott ez a nap:D Pedig nem volt tervbe véve:P

Igazából meghagyom az első bekezdést azt annyi:

Kicsit kiakadtam, hogy az egyik jóbarátom képes volt a szélsőjobbra szavazni. Ennek következtében írtam egy felindult postot ahol ezen cimborám kedves felmenőit emlegettem, hogy mennyire örülnének most, hogy utódaik egy nácipártra szavaztak. Ezért elnézést kérek, tényleg parasztság volt.

Szóval rájöttem, hogy mi a tökömnek ilyen marhaságokon vitatkozni? A hülye Jani már pörösködni akar jómagyar módjára:) mennnyéé mááán dikk:D

Meg az egészet össze lehet foglalni néhány mondatban. Elítéljük a kirekesztést meg a többi hasonló faszságot. Örülnénk ha valami pozitív irányba változna a világban. Valamilyen módon mindketten magyarnak valljuk magunkat. Én mondjuk előbb vagyok ember és aztán magyar, janinál nemtudom hogy van ez. Jani szerint a szélsőjobb nem gáz, szerintem viszont kurvára. Szerinte a Jobbik nem náci, szerintem igen.

Nincs értelme ezen több oldalon keresztül vitatkozni, mindketten olyanok vagyunk akikről Tibor írt. Igen Te is mert ugyanúgy lököd a szart ahogy én... kedvencem a basszad meg magad és a becsületsértő kommented:D:D:D Javaslom Grespiket ügyvédnek:D:D

 

Tölem nyugodtan továbbszerkesztheted a postot kíváncsi vagyok a te véleményedre is.....

VÉGE

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr651172085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Százados 2009.06.08. 21:01:46

Látod lehet ezt normálisan is csinálni és így is kellene mindig csinálni bármiről is nyilváníts véleményt
És egy két dolgot így a végén azért megjegyeznék:

1...A politikát mint témát nem én hoztam fel, nekem egyetlen egy bajom volt, mind a szombati beszélgetéssel, mind pedig az említett posztoddal, az hogy fennhangon le nacizol, antiszemitázol mások előtt majd lecigányzsidózod a rokonaimat:(
Szerintem ezt akár honnan nézzük ismerve engem sértő:(((Említettem azt is hogy nem is értek egyet azokat amiket te is felhoztál mint negatív érvek, de ezt minden olvasásnál figyelmen kívül hagytad:((

2...azt, hogy nem fogadod vagy nem tudod elfogadni, azt hogy kire mire szavazok miben hiszek az a te problémád nem az enyém én nem akartam itt senkit megtéríteni, hogy legyen szittya vagy hogy savazon bárkire is, soha nem is volt rám jellemző, hogy valakit inzultáljak a politikai hovatartozásával....

3...Ide nem tudom mit írjak nincs kedvem erről az egészről beszélni, sem írni, egyszerűen nem is tudom felfogni agyilag, hogy hogy gondolhatsz ilyeneket rólam:(( és rettentően elszomorít
soha életemben nem használtam semmilyen etnikai csoport nevét pejoratív értelemben, sőt...nem tényleg nem értem ezt az egészet....de az egy biztos, hogy most megfogadom a többiek előtt is, hogy veled többé semmilyen vitatkozásba nem fogok bele menni, mert egyszerűen értelmetlennek tartom és energia pazarlásnak is.

luci.a.tuti 2009.06.08. 21:13:02

És a mai figyelmeztetés: "két hozzászólásod között legalább 30 másodpercnek el kell telnie":))

hát ti aztán nem vagytok piskóták!:D színt hoztok a visszafogott törvénytanulós hétköznapjaimba, annyi bizonyos.
mert a büntetőeljárásnál bizony még ti is izgalmasabbak vagytok:)

éljen a százados és az ezredes vagy fordítva az ezredes és a százados!!:)

KissJuhászBéla 2009.06.08. 21:15:36

Egy kérdés még felmerült:D:D:
Ha elítéled a nácikat, akkor miért szavazol olyanokra akik nyíltan és őszintén nem ítélik el őket, sőt tőlük kapják a támogatást? Ez tény és nem egy megállapítás.

Nem én kontrolvézem tele a blogot politikai témájú cikkekkel:P

Szóval ha lehet ezt mellőzd a jövőben nem kell túlzásba vinni, bőven elég a rajzolj pöcsöt a szavazólaprapártnál megállni.....

KissJuhászBéla 2009.06.08. 21:24:21

@luci.a.tuti: felbérelhetlek védőnek ha beperelne becsületsértésért?:D Te legalább ismered az ügyet:)

Százados 2009.06.08. 21:28:13

@KissJuhászBéla: már leírtam, hogy miért de egyéb konspirációs indokaim is vannak e mellett
Amúgy látom te most is csak viccnek fogd fel és ezek után elvárod hogy komolyan vegyem a bocsánat kérésedet:((
Ha vége akkor miért nem bírod ki, hogy ne a tiéd legyen az utolsó mondat?

KissJuhászBéla 2009.06.08. 21:34:20

hagyjuk inkább
jóéjt mindenkinek;)
süti beállítások módosítása