Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.09. 18:50 Benece

Vahhahaha uraság megmondja........izé nem megsértődni ez az én szemszögem nem álltalános érvényú

 

Nemmintha sok értelme lenne most ennek, hogy én is véleményt nyilvánítok. - meg tudjátok milyen távol áll tőlem mindenféle vélemény, de mivel a magam kívülálló módján jól szórakoztam, annyi jár hogy visszajelzést kapjatok…mert a visszajelzés hasznos.

Szóval kicsit kielemzem a vitátokat, nem szoktam ilyet, de hát a blog az blog, aki nyilvánoskodik annak viselnie kell.

Ez rögtön neked szól JaniJ Te aki a ezt a közösségi blogot, néha arra használod, hogy a saját világ és politikai nézeteid hangoztasd, aránytalanul nagy mennyiségben, ne csodálkozz hogy a Barátod akit ismerünk, (és aki próbál nem szívni), ótvar módon neked esik.

Minek raksz fel végeérhetetlen mennyiségű anyagot olyan dolgokról, amit te gondolsz, és amibe te hiszel? Továbbmegyek, szinte kérkedsz avval hogy te radikális vagy, és mindenkire ráerőlteted a saját belső vívódásod.

Nem az a baj (meg nemis baj) hogy azt gondolod amit, nem is az a baj hogy érdekel (engem is érdekel), meg nemis hogy felrakod. Az a baj hogy túlzásba viszed. Minden tekintetben. Katogsz a dolgokon, pánikolsz azt az arcunkba nyomod a végeláthatatlan, összeesküvés, világvége, magyarelnyomós, tőke/hatalom alázó gyűjtésedet.

 

Szerintem mindenki, látja a gázt ami a világba és az országba zajlik, és nem hiszem hogy valakit meg kéne győznöd. Ezek a dolgok vannak és kész, attól még hogy te, az arcunkba nyomod mikor épp behergeled magad, nem fogjuk jobban úgy gondolni ahogy már gondoljuk.

Ezenkívül tényleg kicsit túlzásba viszed a radikalizmust. Én elhiszem hogy ilyen vagy meg minden, de baszki értelmes ember vagy, nemtudom minek mész bele olyan, dolgokba, indulatokba, félelmekbe amik már számtalanszor bebizonyították, hogy értelmetlenek.

Attól még, hogy szar van, nem kell elveszteni a higgadt, épeszű a mai világban nem értéknek becsült, józan észt.

De ez a te dolgod, engem tök nem érdekel, hogy kire szavazol, meg hogy miket gondolsz. ( nem úgy a danitJ)Viszont ez egy közösségi blog, és szerintem nem bír el ennyi, (a társaságot ismerve) személyes ideologikus propagandát.

 

Szóval ne csodálkozz, és háborodj fel, hogyha nyíltan vállalod, és hirdeted a dolgaidat, hogy belédkötnek, ez vele jár. Nyugodtam reagálhattál volna úgy hogy le se szarod a Danit. Mert lássuk be tök mindegy hogy mit hepciáskodik.

 

Szerintem az történt hogy nem szívott már vagy egy napja és kitört belőle az elfojtott mindenféle. ( este beszívott azt rögtön rájött, hogy totál hülyeségen vitatkozott)Tapasztalatból tudom hogy ilyenkor az ember olyanokat tesz ami tök faszság és fölösleges, pláne ha egy olyan ember teszi, aki alapból annyira erős önértékképpel és királytudattal bír mint a Dani. Mert hát ki is akar ezredes lenni minden áron?:)

Ja a Dani néha gáz, ha szív akkor azért mert, -annyira laza semmit le se szarok, pökhendiséggel él, a kis jólétvilágába ami lássuk be mindig is körülvette, hogy se nem lát se nem hall, semmi mást csak magát.

Ha nem szív akkor meg előtör belőle az amit a fű elnyom benne, az egoista okoskodó, mindenkit lealázó, mindenkinél mindent jobban tudó agresszív fasz. ( csak mondom mivel te nem szívsz Jani te is olyan vagy mint a Dani mikor nem szív, csak más a személyes kultúrád.)

De nem is választanám szét a személyiségét. Az van hogy, mikor szív passzív, mikor nem szív aktív. (tegnap aktív fasz volt) –na bumm. És ha fasz, akkor mi van, én így szeretem, mert ilyen. Néha idegesítő, barom, de nem ez számít, hanem az hogy –nemtom mi de gondolom a barátság. Te is néha idegesítő fasz vagy, de téged is így szeretlek.

 

Azt gondolom, hogy amin vitatkozni szoktatok, és ami már a barátságotok kárára megy (és a blog vagy a társaság kárára) az nem lényeges. Lényegtelen

Nem baj hogy vitatkoztok, de baszki a vita csak egy módszere annak, hogy megértsétek egymás gondolatait. (és nem mellesleg egy nagyszerű agyjáték)

De amit ti csináltok, az nem vita, hanem értelmetlen veszekedés. Annyira elbeszéltek egymás mellett, hogy tök béna.

Mi a fasz van ha a Jani a Jobbikra szavaz, -értelmesen megindokolta, és ennyi.

Nem genetikai alapon magyarkodik, hanem érzelmi közösségi alapon. Én megértem.

De mondjuk leginkább a Mirivel értek egyet…miafaszomért kell ilyenekkel foglalkozni.

Okéé a foglalkozással nincs baj, meg a tájékozottsággal, de hogy beleéled magad mint egy rossz szappanoperába az baj. A Dani is baj mert beleéli magát a nagy antináci szerepbe, miafaszért? tudod, hogy a jani nem náci. És ha náci lenne? Ismertek tök jó arc nácit. Ha azért oldod le mert nem csinál egy személyes radikális blogot az még okéé, de mi a faszért kell, olyanokat írni, hogy csalótál benne meg ilyenek. Ez gyerekes csalódás, és hülyén hangzik.

Nem tudom Dani mit vártál, lealázod a janit meg minden. Azt gondoltad majd emgondolja magát vagy mi? mondjuk nemtom mért kéne meggondolnia magát az ő döntése.

Gáz, hogy kiosztasz mindenkit, -mintha telénél az alfa és az omega egyszerre. A saját személyes igazságod a te igazságod.

Most komolyan fordított helyzetbe azért oltottad volna le mert nem  jobbikra szavazott?

Mert ez az igazi probléma és ezért lényegtelen ez az egész.

 

Én nem tudom de szerintem azért vitatkoztok mert, elég egyformák vagytok. Azt nem bírjátok elviselni a másikba ami magatokba az idegesítő..-vagy hogy van ez

 

 

Mi lenne ha buzik lennétek, és egy háztartásba élnétek…..

 

A lényeg amiért írtam eztet, hogy nem faszkódjatok már. Barátok vagytok vagy mi.

Ismeritek egymást. Tudjátok egymásról, hogy mért fasz a másik (nemúgyértem hogy tudod hogy 1 fasz, hanem hogy mi a háttere a faszágának) csak annyira egoisták vagytok néha, hogy megfeledkeztek megérteni a másikat………..

de lehet már nem aktuális

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr621175161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luci.a.tuti 2009.06.09. 20:45:02

fú, lehet hogy hülyén hangzik, de ez az okfejtés nekem nagyon tetszik.

Százados 2009.06.09. 22:00:44

sokat gondolkodtam, hogy kommenteljek e vagy sem, mert megfogadtam, hogy egy ideig távol tartom magam a blogtól és meg nézem mi lesz.

A Beni kritikájával nagyban egyet is értek. DE

Itt valami hatalmas félreértésről van szó, legalábbis azt veszem észre, hogy elsiklotok a felett, hogy miért történt ez!!!!

Én senkit nem akartam meggyőzni az ég világon semmiről!!!! a vitát megelőzően egyetlen politikai jellegű posztom volt, ami az ÖSSZES párt kampány filmjét tartalmazta és ezt azért tettem mert fel került egy kampányfilm EGY pártról, és szerintem úgy fair hogy mindenki fent van ha egy fent van!!!!EZ az egyik

A másik és ezt most nagy betűvel írom hogy nehogy elvesszen a mondatok sűrű erdejében

AZ ÉN BAJOM ANNYI, HOGY A DANI MONDHATNÁM "NYOMDAFESTÉKET NEM TŰRŐ" STÍLUSBAN NYILATKOZOTT MIND RÓLAM MIND A CSALÁDOMRÓL NEM IS EGYSZER!!!!!ÉS EZT EGY MOSOLYGÓS MONDATTAL AZ ÉN ÉRTÉKRENDEM SZERINT NEM LEHET JOVÁ TENNI!!!SEM EGY OLYAN BOCSÁNAT KÉRÉSSEL, AMI ARRÓL SZÓL HOGY DE AZÉRT NEKEM VAN IGAZAM, HOGY MEGSÉRTELEK!!!SAJNÁLOM RÉSZEMRŐL EZ VAN!

azt leszarom, hogy a politikai hovatartozásomat megakarja változtatni a Beni által említtet módon. Az összes politikai jellegű hozászolásom annak jegyében született, hogy arra a kérdésre válaszolja, hogy mégis miért arra savaztam akire savaztam!!!!!
Légyszíves olvassatok figyelmesen és mindenek előtt lehetőleg időrendi sorrendben, köszönöm....

Százados 2009.06.09. 22:05:13

@Százados: TÖBBET EHHEZ NEM ÓHAJTOK SEMMILYEN FORMÁBAN HOZZÁSZÓLNI...

és innen üzenem Daninak, hogy ne hívogasson egy olyan ember aki csalódott bennem és nem is ismer....
ha bocsánatot akarsz kérni akkor azt tedd olyan formában, nyilvánosság előtt, ahogyan megbántottál

És most jöhet az hogy gyerekes vagyok és korlátolt és érzékeny. De sajnos ez volt a csepp a pohárban és nem az első, én nem tudok elsiklani bizonyos dolgok felett attól függetlenül, hogy fogyasztok e alkoholt, drogot(ez nem lehet kifogás) vagy sem, van egy szilárd értékrendem, amihez akkor is tartom magam, ha tetszik ha nem!!!

Ósi 2009.06.10. 13:17:33

Bence, ezt jól összeszedted, tetted. Eddig úgy nézem sajna nem ért célba.
süti beállítások módosítása