Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.10. 15:40 luci.a.tuti

A BLOG NEM MENŐ (mostanában)

Gondolkoztam, hogy írjak-e, elvégre nem vagyok közvetlenül érintett a vitában és 14 éve sem vagyok senkinek a jóbarátja, de mégis valahol megszerettem ezt a társaságot, és vele együtt a blogot is, mely a kevésbé színes hétköznapokon igazán üdítőleg tud hatni az emberre. Szerintem tök jófejség, hogy többen is elmondják véleményüket (további saját személyes sérelmek felhozatalát mellőzve), és próbálnak semleges-békítő tanácsokkal szolgálni, ha van foganatja, ha nincs. Jani, szerintem vegyél be pár nyugtatót, vagy meditálj pár napig, és hívd vissza a Danit, ha már a telefont nem vetted fel, igyatok egy sört, és azt, hogy ki kit ki előtt nevezett minek, azt már ne itt tárgyaljátok le, hanem személyesen.  Az mindenképpen hatékonyabb, és egy végső interaktív vita keretében elmondhatjátok egymásnak az összes eddigi felgyülemlett sérelmet, tiszta vizet öntve a pohárba, vagy épp ellenkezőleg, örök haragot is fogadhattok egymásnak (megjegyzem ez sokunkat szomorúsággal töltene el). Ha esetleg egy véres pankráció mellett döntötök, szívesen megyek fotózni:) Nade nem akarok tippeket adni, a TI dolgotok, nem kell ehhez sem ellenbázis sem támogató tábor.

Jó ötlet volt anno Karesztól a csoportos beszélgetések szorgalmazása, ezeken napvilágra kerülhet sokminden, és a másik nagy előnye az, hogy ÉLŐBEN lehet beszélni egymással. Én lehet, hogy konzervatív vagyok, de a személyes kontaktust (szemkontaktus, testbeszéd, természetes reakciók) és a friss levegőt többre értékelem, mint a virtuális kommunikációt, ami persze hasznos, ha pl. az ember dolgozik, vagy tanul, vagy beteg stb., de nem jó túlzásba vinni, mert beszippantja az embert, és rengeteg félreértésnek ad teret. Annyi más formája van a problémamegoldásnak és a kapcsolatteremtésnek. Lehet a másiknak hosszú levelet írni, de el is lehet tűnni egy időre gondolkozni. Nagyközönség előtt ilyen félresikerült párbajokat vívni hülyeség. A düh és a haragtartás/megsértődés meg gyengeség, nem vezet sehova. A provokáció sem. Meg lehet bocsátani vagy el lehet felejteni a másikat. Dani a maga módján már beismerte hogy fasz volt, most már csak egy valakin van a sor, hogy tisztázza sorait.

Én nagyon szeretném vissza a régi zenélős, élménybeszámolós, emberközpontú, képekkel teli, kreatív blogot!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr731176927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 16:05:45

hidd el én sem örülök annak ami itt folyik, sőt mélyen elszomorít, ez az egész, napok óta nem alszom rendesen és egész nap feszült is vagyok és ideges is mind emellett

Igen hibás vagyok abban, hogy ez itt a blogon folyt le, nem állt szándékomban ezt a módot választani de így sikerült sajnálom ezért el nézést kérek

Amúgy meg nem hiszem, hogy senkivel nem történt még olyan, hogy valaki mélységesen a lelkébe gázolt és azt nehezen felejtette el vagy bocsájtotta meg....
Sajnos számítottam rá, hogy a végén én kerülök ki bűnbaknak, azért mert nem hagyom annyiba, és utólag helyesebbnek látom azt az utat hogy fel se kellett volna vennem ezt az egészet:(amit az elején egy ideig próbáltam is, de sajnos eddig tartott az én türelmem:(

De ahogy másoké az én életem sem fenékig tejfel és megvannak azok a dolgok amik a hétköznapokban bosszantanak és elkedvetlenítenek:( De nem a barátomtól várom azt, ezután hogy a családomat vagy engem jelzőkkel illessenek:(

Tőletek akkor ezennel elnézést kérek még ha utoljára is, hogy ez rátok hárult némiképp Elnézést!

KissJuhászBéla 2009.06.10. 16:33:08

Én olyannyira beismertem, hogy töröltem is magam a szerkesztők soraiból. Csatlakoztam Zéman Milánhoz:) Ha akartok akkor moderáltok ki amikor akartok.......

Zéman Milan 2009.06.10. 17:11:10

az a baj, hogy mindenkinek igaza van :)
süti beállítások módosítása