Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.18. 23:09 KissJuhászBéla

Tök jó a blog mostanában:)

Gyerekek, a mai napon jó érzés volt olvasni a gondolataitokat. Külön dícséret mindenkinek aki sajátot írt. A mai napom egyben a legszarabb és a legjobb napom volt a héten. Örülök neki, hogy értelmes gondolatokkal megáldott hülye haverjaim vannak. A 'hülyén' nem kell megsértődni, a napokban állítottam fel egy elméletet, hogy az emberek vagy hülyék vagy nyomottak és sokkal jobb hülyének lenni mint nyomottnak, akármennyire is úgy látszik, hogy a nyomottak boldogabbak:) Őket csak babylon vakította el a csillogó fossal:) A ti szívetekben legalább arany van a többi nem számít;)

ARRA SZÜLETTÜNK, HOGY NAPSUGÁRBA KAPASZKODJUNK NEM BAJ HOGY HA FÁJ!!!!

Ezt a nótát énekeljétek fennhangon, nagyon jó rezgései vannak:) Én elénekeltem ma legalébb tízszer:):) Lucinak különösen javallom, hogy ne legyen minden unalmas;)

Nemrég csengett le a telihold, és az emberek bioritmusa úgy általában elég negatívban van a héten, én ezt vetttem észre. (az enyém pont ma fordul át negatívba:(:) A vasárnap hajnali szeánszot támogatom, kérdés, hogy hajnalig bulizzunk vagy korán keljünk-e?:D A fennsíkról jól látszik a naplemente ha gondoljátok meditálhatnánk vagy chi-kungozhatnánk egyet közösen. Bizonyára jót tenne mindenki lelkének. Én a korán kelésre szavazok és mindenki hozzon valami finomat és reggelizzünk a szbadban egymás kajájából:) A chi-kungot vállalom  a meditációhoz van egy buddhistánk és egy gurulányunk ezért rájuk hárítanám:)

Jani neked különösen örülök, mert egy másodpercre megrémültem a múlt héten, hogy tényleg befaszodunk-e vagy mi?

Közben Bercsiktomival kerültem msn kapcsolatba, aki egy svéd tóparti házban zúzza épp:D Ezért ennyi a psztom mára:D

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr771194403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luci.a.tuti 2009.06.19. 10:47:52

Dani ez nem is rímel, tök béna:) Amióta a nagyiékhoz költöztem, általában country szól meg Jimmy:) Na jó nem, nagypapa az ősbluest és a gospelt is szereti.

Az aranyszívről jut eszembe, ma kérdeztem Tisza Pistát a fogorvost, hogy aranytömést nem-e csinál-é nekem, mondta hogy nekem nem, ehelyett 2 érzéstelenítő injekció és másfél órás procedúra lett belőle (így egyetek almát). Alapból 20 percre úgy otthagyott kipeckelve, hogy azt hittem megfulladok, ő meg mit csinált? ! Ledőlt még egy picit aludni. Utána visszajött és mondta, hogy kezdjek el vetkőzni és nyugodtan sikítsak, úgysem hallja senki. Majd rám terített 3 fehér törölközőt egészen a bokámig, hogy tudjon koncentrálni. 2 perccel később fúróval a kezében még egy borzasztó poén: Jajj, hát te vagy az, meg sem ismertelek! és innentől kezdve végig ez, a "hogy mondod, nem hallak jól!"-lal kombinálva. Mindennek tetejébe az Ó Lady Ann, táncolj velem szólt a rádióból. A helyzet abszurditásától olyan gurgulázós röhögőgörcsöt kaptam, hogy kiköptem a tampont és a nyálelszívót, ő meg tök ideges lett, elkezdett bazmegolni és kiküldött a váróba megnyugodni, de nem ment, erre ő is röhögőgörcsöt kapott rajtam, úgy hogy ő még bele is könnyezett. A tömés persze elbaszódott, úgyhogy jövő héten vissza, megpróbáljuk újra:)

Na ilyenkor gondolom hogy szép az élet, az összes hányadék §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ ellenére.

Békállát nagyon várom, mindenkinek kívánok erőt és egészséget és jó meditálást vasárnapra!

u.i : Panni, sikerült a csütörtöki?

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.19. 18:52:04

@luci.a.tuti: Jó kis stori....de minek kellett levetkőzni?

luci.a.tuti 2009.06.19. 19:31:17

Nem kellett, 12 éves korom óta ezt tolja, hogy amikor már ki van peckelve meg tamponálva a szám és benne van a nyálelszívó is, akkor elkezd olyanokkal jönni, hogy lehet szépen levenni a bugyit stb... és ne is próbáljak ellenkezni, hiába sikítok, úgysem hallják kint a szüleim. Meg hogy nagyobbra is megy ám az a szájnyitás:)

A törölközőt a dekoltázs meg a szoknya miatt terítette rám. Csináltam is neki még régen egy olyan rajzot ahol cukorkát osztogat a fiatal fogszabályzós kislányoknak, perverz mosollyal az arcán. Kint van a váróban bekeretezve:)

Szörnyű alak na.

vereskoma 2009.06.20. 13:42:31

Nekem a vasárnap reggel menés le szákszendre bútort tologatni. majd onnan gyűjtök energiát.

annapanni 2009.06.20. 16:46:32

@luci.a.tuti: 4es lett,ahogy szerettem volna:) megdöbbentően könnyű olvasmányokat kaptam és egyáltalán nem aggódtam magam halálra:)Ezek szerint tuti jössz Szentbékkállára?

luci.a.tuti 2009.06.21. 11:37:14

@annapanni: gratulálok!!! akkor végeztél is?

nem tuti:) az van hogy legrosszabb esetben (tehát valószínűleg) még 3-án vizsgázom, 6-án pedig kezdem a munkát, és közben még költözöm is, szóval ha a jóisten megsegít és valamilyen csoda folytán előbb végeznék mindennel, akkor is mindenféle változatos kézműves cuccokat kell majd előgyártanom Bkállán:)
Szóval mondjuk 30%. Lesz amúgy második felvonás valamikor?
süti beállítások módosítása