Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.19. 09:07 Bölönc

visszatérve

Nem bántásból,de a következő metafóra (?) szöge beverődött tegnap a fejembe és csak úgy bírom kihúzni, ha közreadom....

Erdőben motorozni az olyan mint vasfasszal seggbekúrni a szent Föld Anyát!

na mind1.... kijött a hajamközül és most tátong a helyén egy fekete véres lyuk...amit igyekszem munkának látszó tevékenységgel betömni.

mondjuk elolvasom az első magam által írt ,de más nevében publikált írásomat a Magyar Grafika című szaklapban.

egész jó-szinte kicsordul a nyál a számból,hogy valami munkát adjak ennek a nyomdának :D

bárcsak Lapkiadó lennék... najó rendben jó hogy nem vagyok,mert azok nagyobb szarban vannak.

brilliáns ötletem támadt:

a PR célú megrendelői információs hírlevél helyett egy negyedéves magazint kéne csinálni,amit elő is lehetne fizetni akár,de hivatalból megkapná minden ügyfél a címe pedig az volna,hogy Raklap, nyomdaipari információs magazin.

szerintem kajálnák és elég belőle 1000pld.

aztán most meg elmehetek a posára, feladom a csekket az anyjába... :D

meg a Hubba Luchos 56mm es kereket valami vidéki fésznek...de csak ha kemény...hát hallod én deszkázom már egy ideje,olyan 10 éve,de hogy én még sosem bírtam megállapítani,hogy a kerék kemény vagy puha az is biztos.

annyi buzigecó dolgom van,hogy az u.n. to do list folytatólagosan 4 A/4 es oldal-címszavakkal teleírva.

ettől lehetnék gecire frusztrált is,de attól nem lenne jobb semmi sem.

főleg nekem.

a pap 25 rongyért ad össze (bruttó) bocsi

az üveg pezsgőt pedig nem az állam állja a házasságkötő teremben...és az esküvői szolgáltatás ÁFA köteles...most kérjek számlát a Gold Sun Ker-re??? :D

végülis-visszaigényelhetem a részem :D

a céges esküvő...most miért?

K Juhász, átküldöm a prezentációt amit a hosszúorrúaknak csináltam-ha van kedved macerálhatod picit,hogy Hétfőn profibbak legyünk...

én például a templomos lovagrend címeres kitűzömmel az öltönyömön megyek, hátha beszopják...

de előre mondom,ha megkérdezik (megszokták) akkor iszonyat kigyúrt porhintő dumám van már-

szemlesüt,zavarbajön, erről nem mondhatok sokat :D

ilyenkor már a kedves ügyfél halálosan biztos benne,hogy szabadkőműves vagyok...élvezem ám...

aztán félszavakban megemlítem a szervezet által létrehozott Máltai Szeretetszolgálatot, a Martinovics páholyt,a svájci gárdistákat akik a pápára vigyáznak, Ady Endrét, Newtont, Da Vinci stb stb...

de többet igazán nem mondhatok...

aztán leülünk a buszmegállóban...

:D

 

 

 

 

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr521194843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luci.a.tuti 2009.06.19. 10:57:31

Szerintem ennyi mindent ne emlegess, túl feltűnő lesz. A fiatal tagok amúgy is ritkák, mint a fehér holló:) Az erdőben motorozásra visszatérve, a kedvedért átváltoztatom római sikátorokban motorozásra.
Esküvői szolgáltatás, nagyon rosszul hangzik, még egy feketepont az államnak!:)
süti beállítások módosítása