Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.23. 14:38 Bölönc

ajánlanék egy filmet

ez picsakemény...

Címe: Idióták

Az Idióták a Dogma-mozgalom második filmje, a Dogma-manifesztum mind a 10 pontjának betartásával készült, alapelve a természetesség és az életszerűség. A végeredmény egy igazi unikum: ahogy a szereplők is, a rendező is teljesen szembemegy a konvenciókkal. A Cannes-i Filmfesztivál egyik legnagyobb botrányfilmje lett.

Az "idióták" fiatal emberek csoportja, akikben egy a közös: a konformizmus teljes elvetése, a különcködés. A főhadiszállásuk egy villa, ahol azzal töltik szabadidejüket, hogy felkutassák az "idiotizmus" rejtett, méltatlanul alábecsült értékeit. Tehetségüket folyamatosan tesztelik. Habzsolják az életet, tetteik révén a társadalommal dacolnak. Semmi sem fogható ahhoz a sikerhez, amikor valamelyikük túlszárnyalja önmagát. Karen véletlenül találkozik a csoport három tagjával és akaratlanul is részese lesz a játéknak...

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr551203384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KissJuhászBéla 2009.06.23. 14:56:34

Tényleg nagyonjó film volt. Megint rá kellett jönnöm, hogy hálivúúd egy fostalicska az európai filmek mondanivalójához képest:):) Ráadásul végig a társaságunk járt a fejemben, mert tökre hasonlítunk ám az 'idiótákra':D

Békkálára viszek projektort vásznat és leptopot majd egyik este megnézetem veletek ezt a filmet. Lehet rajta hangodan vonyítva kacagni, de van benne gecikőoltásos rész is....

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.23. 15:04:50

@KissJuhászBéla: Hát szerintem a dán filmek kimondottan szarok, általában lassúak vonatokat és sötétek, és még érzelmi szegények is legtöbbször....

KissJuhászBéla 2009.06.23. 15:48:12

@CsegeJani: Bezzeg a most hétvégi:D:D:D nikolász kéjdzs már bocs. Meg úgy az összes amiket a hétvégi videózások során néztünk....
Nekem egyedül az ősemberes tetszett az elején Orsinál. A többi fostalicska............

Én nem tudok nyilatkozni dán film ügyben mert idáig csak a táncos a sötétbent és ezt tartottam jónak. Ezen felül láttunk még egy viszlát dzsamil c. filmet ami neked gecibe tetszett. Milyen szarokat láttál?

luci.a.tuti 2009.06.23. 18:46:46

Fú én ezt utoljára talán 18 éves koromban láttam és eléggé a hatása alá kerültem, tényleg hasonlítanak a dzsihádtagokra:)

A dán filmek meg talán a legjobbak a román filmek után, szerintem...

Jani neked ajánlanám a Gengszterek fogadóját (Flickering Lights), ugyanúgy Mads Mikkelsen játszik benne, mint az Ádám almáiban, nekem most ez a kedvenc filmem kb. március óta viszi a pálmát:)

A másik nagy kedvenc:
A születésnap, Paprika Steen-nel

3. "Esküvő után"
szintén Mads Mikkelsennel

Ezeket feltétlenül nézd meg, és ha utána is azt mondod hogy szarok és érzelmileg szegények a dán filmek, akkor lezártnak tekinthetjük a témát:)

luci.a.tuti 2009.06.23. 18:51:10

Ja és ha már itt tartunk, még a 3 színt (Kék, Fehér, Piros) is meg kell nézned Kieslowskitól, tudom, hogy nem lehet erőltetni, de megígérted:)

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.23. 20:12:13

Ez csak egy kísérleti beszólás volt, hogy hányan fognak rá ugrani, mert erre legalább van reakció amúgy meg igen kevés dolog üti meg az emberek inger küszöbét, hogy reagálásra méltassa....Amúgy meg tudhatnátok hogy szeretem az északi filmeket.... az Ádám almáit leszámítva, mert ott nem igazán tudtam azonosulni senkivel sem hál istenek...Nekem az fontos egy filmben, hogy egy karakter megfogjon:D
süti beállítások módosítása