Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.13. 20:02 KissJuhászBéla

Hangok a Szentendrei Szigetről:)

Máté beszámolóját olvasva, gondoltam énis megosztok néhány gondolatot, ha már épp nincs jobb dolgom.

Nekem is rendkívül vidáman telt a hétvége. Szerencsére nem esett az eső és tegnap még egészségesen le is égtem. Újpestről indultunk biciklivel, majd Surányban szálltunk meg egy takaros kis házikóban. Én hülye összepakoltam minden xart így egy 25 kilós zsákkal nehezítettem a dolgom. Ismét megállapíthattam, hogy azért elég ropi csávó vagyok:)

Rájöttem, hogy a hétvégi házak jórésze ugyanazokkal az extrákkal rendelkezik:) Idén már másodszor voltam ilyen békkálla szerű kiruccanáson más társasággal és az összes helyen van hintaágy nyugágy szalonnasütő kert kombó. Persze az egyes helyeknek megvannak a maguk extrái békkállán ugye a verhetetlen kilátás és veranda, surányban a kerti medence tett igen jó szolgálatot.

A társaság az első fősikolámon megismert emberekből és azok párjaiból, gyerekeiből állt. Érdekes, hogy legalább hat éve nem találkoztam velük mégis olyan érzés mintha már régóta ismernénk egymást és rendszeresen találkoznánk. Jól is esett rájönni, hogy azért mások is elviselnek és kedvelik a társaságom:).

Volt velünk egy kétéves kis törpe is(Matyi). Szerintem tökre felvidította az embereket. Bár nem beszél úgy mint kismenya, de attól még tündérien jóarc volt. Még szilvamagokat is ültettünk. Kiélhettem régi sztereotípiám a falusi presszóban, a "két fröccsöt kérek meg egy jaffás fagyit a gyereknek":D Tehát szerintem kifejezetten mókás ha gyerekek is vannak velünk.... Beszéltem ma Menyussal és meg is említettem, hogy tőlem nyugodtan csatlakozhatnak a baráti hétvégééinkhez gyerekestől, max vigyázunk, hogy ne legyünk vállalhatatlanok amíg a gyerkőc lefekszik és persze igyekszünk nem felordítani álmából.

Összességében király hétvégém volt. Csak hát ez a két nap elég rövid:( Épp annyira elég, hogy vasárnapra kikapcsoljon az agyam és ne gondoljak a dolgozásra, meg hogy hétfőn fáradtabb legyek mint pénteken......

Nade nem siránkozom, mert a sors úgy hozta, hogy jövőhéten tökvéletlen belecsöppentem egy vizitúrába a dunán:D:D És végre nem két napig hanem kerek 5 napig leszek távol......

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr151244477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.13. 22:33:07

Lehet pöcs vagyok, majd meg lehet kövezni nyilvános, de ha "bulizni" megyek nem feltétlen szeretném magam moderálni:((( Sorry

KissJuhászBéla 2009.07.14. 14:35:51

@CsegeJani: nem feltétlen kell magad túlzottan moderálni, de sztem este nyolckor nem szoktál a hányásodban feküdni......... és sztem azt is egyértelműnek tartod, hogy ha gyerek alszik a közelben akkor nem zendítesz rá az akácosútra dirkete az ablaka alatt........

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.14. 20:19:57

@KissJuhászBéla: hát direktbe nyilván nem de ha jön egy jó szám akkor lehet felhangosítanám a magnót :DDDD
süti beállítások módosítása