Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.13. 17:05 vereskoma

Milyen a Balaton hangja?

Szevasztok, visszaérkeztem a Balaton Soundról (innentől BS) ahol a Magyar Kerékpárosklub (innentől MK) Önkénteseként a biciklitároló felügyeletében segédkeztem még két társammal. Sátorral voltunk, leérkezés vonattal, Kelenföldi Pu. Nyilván a vonat fullon van, a MÁVnak nem fontos hogy plusz 10ezer ember megy Zamárdiba, álltunk végig, én naiv még a gityómat is vittem. Aztán megérkeztünk, sör azonnal pattint, innentől kb folyamatosan, megkaptuk a napijegyeinket, a kempingjegyeinket, meg a kajajegyeinket, meg a Crew passt :D. Éljen az MK! Kitaláltuk, hogy nem ereszkedünk a pórnép közé, és sokkal jobb lesz ha a sátrainkat a bringatárolóban állítjuk fel, egy apró tényt hagytunk figyelmen kívül, hogy kb 20 méterre tőlünk állt a "pumpasátor", vagyis a Samsung partyaréna, folyamatos lakossági trenszt sugározva, benne kb 5000 kopaszatlétás ekikatonával, akik bizony pumpáltak megállás nélkül. Olyan basszust toltak, hogy első nap fizikai fájdalmat és rosszullétet okozott emellett dolgozni, és azt mondtam ha ez így marad akkor hazamegyek. Ja igen, kb reggel 7-kor hagyták abba és olyan 11 körülre már megint lehetett menni szeletelni. De megtanultam aludni 200 decibel mellett, úgyhogy most e sorok írása közben a Budaörsi út csendjében fürdök :D

A meló: nagyon vicces volt az hogy az emberek már délután alig tudnak biciklizni, és nem fogják fel az egyszerű ruhatár szisztémára épülő rendszert, na meg a hajnali elmenők, akik szintén bringázni próbálnak... Persze volt sok rinyálás hogy miért ilyen lassú, meg fáradt, menni akar, de mi nem hagytuk hogy ellenőrzés nélkül elmenjenek. Általában mindenkivel vidámkodás, pacsizás, jófejkedés, az emberek nagyobb része normális volt, és mindig találkoztam bent is velük, akik rámköszöntek, meg örültek hogy "Itt a bringáscsávó" meg ilyenek. Minden csajjal flörthegyek, akár hoznak akár visznek bringát, és persze a gyönyörű és rám teli szájjal vigyorgó cukicsodáról akinek megszereztem a számát kiderül hogy 19 éves :/ na mindegy azért felhívom.

A bulik: Sok kopasz kigyúrt szétvarrt srácok hozzájuk való csajokkal mindenhol, ez zavart. Bulik elég egysíkúak, ez nem zavart, nagyjából mindegy volt hova megy az ember. Amiket láttam mert érdekelt: Underworld, Orbital, Brains, egyébként party reggelig. Nem ittam sokat, egyszer sikerült középrészegnek lenni, általában inkább becsípés volt. Beleslukkoltam cigikbe, de az sem volt jellemző. A balaton fincsi volt, de elég hideg, olyan sportos, szóval naponta 15 percet fürödtem egyébként döglés. Egy nap esett, azt átaludtam már simán a pumparéna mellett. Ma reggel 3-kor mentem vissza a tárolóba, a 19 éves tündérke száma miatt, aztán sátorbontás és húzás haza.

Kettős érzés van bennem, mert egyrészt semmibe nem került, de azért magamtól erre az egész BS-re egy forintért nem vennék jegyet, sok a lehúzás (egy doboz heineken 680, gyros 7-800,). A meló nem megerőltető, van egy durva óra mikor megjönnek az emberek este, meg egy amikor elmennek reggel, de max 5 órát dolgoztunk, és csak scanneltük a csajokat egész nap, meg sörözgettünk. de azért a BS nem lett a szívem csücske, majd jövőre kitalálom hogy megyek-e megint.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr321244025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.13. 20:03:18

Nos igen valahogy nekem is ez jött le, hogy tavaly mit kerestünk mi ott???
süti beállítások módosítása