Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.27. 11:14 KissJuhászBéla

Vízitúra 2009

Gondoltam azért írok egy kis beszámolót az elmúlt hetemről. Szokásomhoz híven egy darab képet nem lőttem, így képes beszámolóval nemigen tudok szolgálni:)

Tehát vasárnap éjfélre sikerült lekeveredjünk Pozsonypüspökibe, ami kb a szlovák főváros egyik külkerülete, undesz gyárak nagy forgalom stb. Na meg ugye ott folyik a kisduna, ahonnan másnap reggel indultunk nyolc kenuval és ekkor még 16 fővel.

A társaság teljesen vegyes volt. Igen sok érdekes ember gyűlt össze 25-35 között, volt animációs filmrendező, egy srác aki az assasins creed venice animációit csinálja, még egy pc játékfejlesztő, uniós tolmács, szabadúszó semmittevő, multihuszár, színésznő, ingatlanmágus, világbajnok evezőslány:D:D. Ezekre konkrétan emlékszem. De nem is ez a lényeg mindenki nagyon aranyos kedves és nyitott volt. Évek óta közösen járnak vízitúrázni évente háromszor és mindig csapódnak hozzájuk emberek, mi is így keveredünk közéjük Sambával.

Captain Samba és Dagadt Süllő hajója a ZEBULON lett, ebben evezgettünk egy hétig egyszer még egy útitársat is szereztünk egy napra. Maga az evezés annyira nem egy vaszizdasz, bár nem én kormányoztam. Egyszer sem borultunk és kétszer lettünk etap győztesek, de ez nem meglepő:P A tájék az nagyonszép volt mindvégig. Vízimadarak, nutriák, gémek, darvak minden volt ami kell. Az első két nap 30 folyami km, a harmadikon 0, a negyediken 7, majd kétszer 25 folyami km-t tettünk meg:D:D:D A tervezett úticélt gútát sajnos nem értük el, de ez senkit sem zavart túlzottan:) A legjobb amikor 6 kenuval összekapaszkodtok és csak csorogtok lefelé dumálgatva, sörözgetve, vicceskedve.

Idén ennyit még nem ittam, mint ez alatt az egy hét alatt:D:D Reggeltől estig folyt a szlovák pivo. Néha egy kis pálinkával megbolondítva. Volt olyan nap, hogy délután 3kor szálltunk vízre és egész úton ordibálva énekeltünk, majd estére kijózanodás, de hát valakinek szülinapja van, így hajnalig nótázás a helyi erőkkel valami kricsmiben. Csak nálunk elhamvadt egy tízes, de mások is hoztak, ami már az első két napon elfogyott:) Óriási szerencsémre Sambakapitány nem iszik, így végig volt valaki, aki tudta merre megyünk. Egyik este az egy kormányos úgy bebaszott, hogy csak másnap délután érték utol a többieket:D

Az emberek jöttek mentek amúgy, a rekordnapon 24-en voltunk a végére pedig már volt, hogy egy ember egy kenu felállás és még így is elhagytuk az egyik kenut mert nem tudunk 8-ig számolni:D Ez némi para volt, de másnapra megkerült az eltűnt kenu a kempingben.

Sokat gondoltam rátok is, szerintem mi is lazán le tudunk nyomni egy ilyet, és igazából kurvaolcsó ha nem számolod bele a piálást és az éttermezést amit persze minden nap megejtettem így minden konzervet haza is hoztam. Maga a részvételi díj 10 ropi volt fejenként és ebből az elején visszakaptam 4500-at mert a kenus fickó nem kért kaúciót a régi ismerettségre való tekintettel.

Tehát 5.500 HUF+költőpénz!!!!!!! egy hétre. A raftingosok meg bekaphatják, a sátrazás is max 3 EUR és nem 8 ahogy itt írják egyesek. Kurvára nem egy úri muri és szerintem tök jó. Raftingolás közben nem is lehet seggre inni magad mert beborulsz:D:D Szerintem ez rohadtul nekünk való amúgy, feltéve ha nem gond a nemfürdés és sátrazás a kényesebb fajtájának.......

Az egyetlen negatívum a szúnyogok és a böglyök voltak. Végre rájöttem, hogy a bögölycsípésre vagyok allergiás. Az egyik nap hol a térdem, másnap hol a bokám dagadt bucira a sok csípéstől, de a kalcium segített ebben is.....

A következő túra ősszel lesz ha minden igaz, és csak 3-4 napos--------

A LINKEN MEGPRÓBÁLTAM BETENNI EGY KÉPET AMIT NEM ÉN LŐTTEM

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr871270666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.27. 20:18:49

Ez a az evezés dolog jól hangzik bár én mindig is paráztam mivel köztudottan remek úszó vagyok....Szerintem az egy hét nem fürdés miatt kb rajtam kívül mindenki skippelni fogja a dolgot:D
....de azért még van pár szervezni való a közeljövőben is!!!

vereskoma 2009.07.27. 22:18:28

Jól hangzik, szerintem jövőre

KissJuhászBéla 2009.07.28. 12:37:20

@CsegeJani: Azért az egy hét alatt három camping is volt ahol volt fürdési lehetőség, csak a kocsma csábítóbb volt:D:D:D

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.07.28. 19:09:26

@KissJuhászBéla: Jó hát az igénytelenség más kérdés:DDDD

Ósi 2009.07.29. 15:11:43

Ez izgalmas lehetett. Furi, hogy ennyire de ennyire inni kellett egy ilyen gyönyörű természeti közegben, dehát a társaság viszi egymást ugye. Bár biztos feelinges lehetett a vizen csordogálva.

Engem is megcsípett egy bögöly a pocakomon Magyarlukafán a ma-uri táborba, ami másnapra bedurrant, és kemény lett. Még mindig piros nekem is, de ugyanazt a gyógymódot használtam mint te, bevált, bár most hogy írok róla, megint viszket.

Nekem is fasza volt a tábor, faragtam marhacsontból egy maori szimbólumos medált, ami két napi meló után satuba fogva ketté tört, de kaptam egyet kárpótlásul, amit szépen kidolgoztam. Szóval azt hiszem ha pályát kell módosítani, marhacsont nyakékeket fogok gyártani.

KissJuhászBéla 2009.07.29. 15:33:26

@Ósi: jut eszembe volt a vízitúrán egy lány akiről egyfolytában te jutottál az eszembe:D:D:D:D

Ósi 2009.07.29. 15:45:53

Milyen volt az a lányka? Kedvesszépviccesokos? :-)
süti beállítások módosítása