Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.07.29. 22:33 luci.a.tuti

Aliga

Nos. Én utoljára leírom, hogy hogyan képzeltem.

Jani: Láttam, hogy hányan megyünk, de én azt hittem, hogy ez a sok ember a bulira készül, hiszen a jegyvásárlásról volt szó és nem értelmeztem automatikusan úgy, hogy azok akik a bulira mennek, mind Kenesén lesznek péntektől vasárnapig. Még régebben előrelátóan és puszta kedvességből megemlítettem a blogon, hogy a buli után majd aludhattok nálunk, ha nincs hol, vagy bonyolult megoldani. Nem tértünk ki vasárnap sem a részletekre, csak összeszámoltuk megint, hogy hányan megyünk a bulira, az ágyakat és a kocsikat nem osztottuk le, kajáról nem beszéltünk, stb.. Azért mondtam akkor is hogy ne görcsöljünk még, mert sejtettem hogy az utolsó napokban még sok minden fog változni, esetleg csatlakoznak még páran, de egy percig sem fordult meg bennem, hogy én más emberek hétvégéjét fogom tönkretenni.

Lehet, hogy ez most durván hangzik, de gondolom ti is érzitek, hogy nem minden vonatkozásban alkotom szerves részét a társaságnak, a Danival, a Janival, a Pannival és a Mátéval szoktam a legtöbbet találkozni, Jutival eddig talán egyszer találkoztam a Trafóban, ahol beszélgettünk 10 percet, Andrist és Bucit évente 2-szer látom, Bencét és Orsit valamivel többször, tehát nincs köztünk annyira szoros kötelék, annak ellenére, hogy csípjük egymást, és találkozhatnánk többször is.

Természetesen nekem is vannak gyerekkori barátaim, másféle ismerőseim, rokonaim, haverjaim, akikkel gyakraban tartom a kapcsolatot, így nem a dzsihád csak egy részét képezi társasági életemnek. Ebből kiindulva, bármiféle rosszindult nélkül, meg sem fordult a fejemben, hogy így 10-en fogunk eltölteni együtt egy hétvégét. Ajánlatom mindvégig arra vonatkozott -megismétlem- hogy szívesen látok bárkit szombat éjszakára aludni, nyilván annyi hely van amennyi, de ha jó idő van, fel lehet verni sátrat is a kertben, meg lehet aludni polifoam-on is, többen a franciaágyban stb. Másnap pedig még tudunk strandolni, pihenni stb. Nem tudom, olvastátok-e az előző bejegyzésem, ahol azt írtam, hogy ha úgy kényelmesebb, akkor gyertek le már szombaton délután hozzánk a buli előtt és pakoljatok le nálunk, elégítsétek ki mindenféle szükségleteiteket, igyunk együnk fürödjünk, és menünk együtt át, de persze nekem úgy is jó ha ott találkozunk, ha nektek kényelmesebb.

A lefele utazásról annyit, hogy a Dani mobdta, hogy le tud-e vinni, de ha kell a hely, akkor megyek a Pannival (5-ig dolgozom pénteken), vagy akár le is vonatozom, ha tényleg ezen múlik, nekem édesmindegy.

Amúgy meg csak egy tanács a szervezéshez: szájhagyomány útján terjedő félinformációkból mindig érdekes dolgok szoktak kerekedni, ezért érdemes a célszeméllyel közvetlenül felvenni a kapcsolatot. A számom: 06 20 212 33 13

Sajnálom, ha passzív magatartásommal bárkit is megbántottam volna, nem állt szándékomban. Én egészen idáig azt, hogy páran esetleg lemegyünk már előbb relaxálni  és a szombat esti hepajt + ottalvást külön-külön kezeltem.

Ismételten írjátok le amit gondoltok.

puszi

 

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr721276587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vereskoma 2009.07.29. 22:56:09

csak idekopizom a másik posztból az utolsó kommentemet:
Bréko Bréko!
Na most mi a szitu? Ki megy mikor, hányan lesznek hol?
Megpróbálom összegezni a fentiekből. Tehát
Péntek: lemegy Dani, Luca, Máté egy kocsiban, Jani Juti vonattal, Ők ott is alszanak Kenesén (szerintem ha Dani lakóautóval jön beférünk öten cuccostul, de nem értek hozzá, csak feltételezem)
Szombat: Andris, Orsi, Bence, Buci egy kocsival, Panni egy másikkal, és mindenki alszik ahol tud, akár Lucánál, hisz buli után ottalvás OK a házigazda szerint.
Jól értettem? Vétel, vége

luci.a.tuti 2009.07.29. 23:21:43

Panni, te mikor terveztél indulni Szentbékkállára? Lehet, hogy a legjobb az lenne, ha mehetnék veled és a Janiék pedig a Danival.

Vagy ha vonatozunk, akkor berakjuk a Danihoz a cuccokat és akkor nem kell cipekedni, na?

annapanni 2009.07.30. 12:01:30

@luci.a.tuti: Egyelőre nem tudom megmondani,minden az ajtószerelőn múlik:) nagyon remélem,h mire végzel,ő is zárhatóvá teszi az ajtómat.Szívesen leviszlek,ne vonatozz.
süti beállítások módosítása