Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.11.12. 15:37 Benece

Akko megadom a blognak a kegyelemdöfést a szakdogám tartalomismartetése hejett írt, értelmetlen szüreális, néhol dadaista szösszenettel.

 

És a súlytalanság időszaka után, elkapott, a hullám. Belém kapaszkodott. Először csak észrevehetetlenül, mint ha ott sem lenne. Aztán, mint az ár, megragadott és magához húzott. Reménytelen remegő tömeg, áramló, entitás, megkerülhetetlen végrendeletként csak arra sarkal, hogy a létezés egyenes magányát megtoszd. Mert annyi nem létezik mint gondolod, de számtalan egyéb mit nem gondolsz, suhanva, halad el. Te kis semmi magánya érzéketlenül ülsz a kádba. Nem hiszed vagy nem akarod a világ körülötted, egybefügg, vacsoraként tálalható képében érthetőbb. Az egész mitsemér, remény nincs épp, Észlényként a szeretet, egyenest kifelé befelé. Neked se járna, ha járna, ő járna, különben mindenem, a kaftánra van vágva. Tudattalan gondolat, nem elől, hátul, nem mindegy, hogy gombolós gatyába hova járulsz, sugárba hányva, érzéketlenül az ágyba pinára várva. Persze hogy ez lehet, hisz a fejedbe a huzalozás átka, a becstelen-telen érzéki hatás vadász már ma. Holnap pedig, esztelen kétségként, hozzá nem értésként, úgymondják vétségként, de nem mondják késfélék, csak észfélék, nevető harmadik észlényként. Hogyha lehet, szabad, ez nem változik, mikor nézek szabadon változik. Egyébként. Hogyha látsz, szemedbe vetülő képek, halmazképp érnek, nehogy már megmondják mennyi is érnek. Szabados költőként, szokatlan színekben az ég alja lehetetlen fényekben. Kitudja jó ez így, és ha jó így, mehet egy nagy fazék, had tudja honnét vét, az ember, kinek szeme kék, zöldbe játszó barna ég, fekete kontúrkék. Lételem életem a földel tartok az életem elvesztem, meg találom, kezedbe ajánlom, ott heje-heje teraszon, függő furfang ként, nyitott lét. Bennem meg kéz a kéz, markoló, vasgyönyör, szilárdan, a sugár irányban. Dermedés, csend, révülés, áruló hajhagymák ,mondtam hogy nem növés. Kussolj már létezés, megmondtam nem levés.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr711520401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez történik ha chicagoztok 2009.11.13. 21:55:02

Én ezt nem tudom végigolvasni!!!:D

nyirzsik 2009.11.18. 17:51:47

Én megtettem, de nem értem, nem sok értelmes mondatot véltem felfedezni benne:D

Bence bazze:D

okkolokko (törölt) 2009.11.19. 15:52:31

szerintem a slam poetry gondolatával meg kéne barátkoznod.... komolyan ez kurvajó lenne valami zenével.
mondjuk nem mondom, hogy nekem tetszene de attól még kurvajó :)

luci.a.tuti 2009.11.23. 23:21:09

bravo bence, ez 10/10 pont - szerintem értem. írni írni írni még
süti beállítások módosítása