Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.03. 18:49 Benece

Szót a szóra

 

1 nagy káprázatvilágra ébredtem, felkeltem, menetem, elestem, épp amerre mentem, eshetőség nélkül, sokra nem mentem. Látod, az élet - nem sokat remélek, agyam vákuumba zárt klubba, csukva mondja. Úgy ment a dolga, mint hamuba az uborka, de onnan is tolja. Fel s be, a lényeg hogy oda kerüljön újra.
Miniszterelnökünk meg ültében szólja, hogy fossa, nincs kitérő nélkül semmi, de azt is ábrándozásba oltja.
Jokomosinak a foltja, mindenki le lesz oltva. Vágtázó vágatokba kerüljön, mindenkinek a szója. Nem a lója, hatalmas havanna a megmondhatója. És a szimbolikus szó szólója. A vákuumagyú gólya. Ő a kárhoztatója. Kimerült idegek húrja, onnan róla, mindenki tudja mi a búja. Neki ez az útja. Lehet, hogy furcsa. Indrusztiálisan megmondva: kútba esett gólya, ki sötét csillagba néző csövön át látja, hogy folyja át a világ. Annak határán áll láb, négykézláb. Neki most ó ja, zümmögő óra, lehetetlen maró gúnyja és a telibe rakott fúúúra lúúvnyaaa.
Ki itt mondja. Lehetőség minden szóra. Ágyasba reklamált rekamé, dühöngő nóta. Szót a szóra. Nehezen érthető, felismerő, lemenő, felmenő, formában folyatva, aztán meg újra, Esztebán mészáros, képében rámolja újra. Nehezedő idő elnyelő, ha nem gondolod, nehezen vehető, így is úgy is érthető miként a rém-rém nyerő. Ez az óhaj lehet, hogy sóhaj, összekötve egy kis szóval, aztán meg rántva, huzagolva rámolok újjal.
Ki mint kit verő, érzem, hogy elfekvő. Mért is ne lehetne, úgy futni, hogy lebegne. Mint a kínt, elnyelő lebegő érzékfölötti utazó lepedő. Betegre keresve, sóhaját elnyelve, az érzését most átadom, nincs már több fájdalom.
Lenyeltem, megettem az óhajt megvettem, teremtő őserő nézd, ez csak fél erő. Kezdetben, kezedben, másikban lehettem, onnan is elmentem, szálltam is lebegtem, nem estem, mentem, kimentem. Lüktető, kép-kép eső, legbelül szökellő. Ingázó ingatag meglódult áradat, tükörből tükörbe, látszatra előre. Fogd fel hogy így elég. Neked is ártalom a néhai kőhalom, az érték kész szánalom, mi egyszersmind fogalom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr811806485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása