Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.08.09. 21:57 CsegeJani

a minap történt velem

Szóval a minap ülldögéltem a buszon és valami nagyon hasonlóra lettem figylemes, vagyis mielőtt még a nemi mitudom mire terelődne a szó ( nem tudom mia helyes és trendi kifejezés erre manapság de a kép után nyilván mindenkinek le fog esni mire is gondoltam) elmondanám, hogy elsősorban a viselője kelltette fel érdeklődésem, aztán a táska

http://maruione.jp/images/products/ww240-75036-pink.jpg

 

A táska nem tökéletes mása ugyan annak amit láttam de a meghatározó és gondolat kiváltó elemeket tökéletesen tartalmazza. Még pedig. Egy korona látható rajta, asszem a brit de tök lényegtelen igazából ez most. Viszont felötlött bennem a gondolat, hogy mit gondolnék akkor ha egy magyar korona lenne a táskán, vagy más mit gondolna a lányról. Kétség nem fér hozzá, hogy senkinek sem az lenne az első gondolata, hogy milyen trendi. Sokkal inkább jutna mindenkinek valami nem is tudom milyen az eszébe...lényegét tekintve viszont tutti, hogy valami negatív lenne, most persze kifelejtettem az okfejtésből, az igencsak nem elhanyagolható nacionalista érzelmű embereket, gondolom nekik tetszene, sőt....azt nem mondom, hogy nekem nem tetszene, csak azt, hogy az első érzés nem a szépségra írányulna, és talán ez sokunkban így van....és kimerem azt mondani, hogy ez nem jó sőt...rossz..ennél több fejtegetéshez nincs kedvem, mindenki gondolja tovább a saját szemszögéből a dolgot...

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr452210467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.08.10. 13:22:11

@okko el loco: azt is írhattam volna hogy tekertem az utcán és megálltam meginni egy kortyot és akkor láttam a buszmegállóban állni :P

okko el loco (törölt) 2010.08.12. 20:29:12

ümmmm...bár csak ezt írtad volna :D

okko el loco (törölt) 2010.08.12. 20:39:44

amúgy arra gondoltam, hogy azt a bizonyos magyar szent koronás táskát, ha nem egy beesett arcú, borongós tekintetű, elégedetlenséget sugalló személyen látnád meg, hanem egy olyan valakin akin amúgy is megakad a szemed, mert tetszik a látvány(abba persze a te esetedben nem lennék biztos, hogy az szép is)... na akkor talán nem kezdene sajogni a nyíl büszke magyar szívedben, hanem elképzelhető, hogy szépnek találnád a mintát és jónak az ötletet.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2010.08.12. 21:42:07

@okko el loco: igen ezt én is ugyanígy tovább gondoltam, ahogy Te és arra jutottam majd lesz időm ezzel komolyabban foglalkozni lehet csinálok is egy jó tervet vagy többet és pár póló vagy valami ilyesmi elejéig szitáztatok is párat...egy stájlosan megrajzolt korona valami fasza szöveggel elég jól mutatna egy pólón asszem:)

meg is alakítom a Hungarizmus Másképp nevű nacionalista ugyan akkor trendeket követő márkát HM:D

Bölönc 2010.08.24. 10:12:35

noha én mindennap tekerek, maximum akkor venném észre ha koronán kívül más nem volna rajta...

az én márkámat a hangzatos
NO MATRÓZ névre kerszteltem és csak piroscsíkos poló kapható :D
esetleg koronával...talán

Okko 1 kérdés:
...ha összebasztam a felnimet, akkor szabad e aztat csiszoló papírral csiszatolni?vagy adjam profik kezébe?

béker

Bölönc 2010.08.24. 10:14:25

százados van még raktáron abból a gyönyörű szentjobbos rózsaszín műbőr retikülből???

Százados 2010.08.24. 11:12:08

hát egyenlőre kifogyott de ha lesz majd szólok:D

Hogyé basztad össze a felnit?, amúgy semmi kép mert összekaristolod a krómozástat rajta:D

Bölönc 2010.08.26. 13:07:20

hát tudod fogalmam sincs hogyan-bár igaz, hogy nem szoktam letámasztani, meg időnként eldőlt,meg az út is általában eléggé kátyús,de én sem gondoltam volna hogy baja lehet. Arra gondolok még, hogy itt a Csepeli gyorsforgalmi végén a síneken történt párszor olyan, hogy megcsúsztam oldalirányba-(na azt rohadtul szar érzés), de hangot nem hallottam mert zenéltem mint atom.talán akkor történt.azért kérdeztem mert múltkor(mikor már leeresztett annyira ki volt szegény) bevittem a rakparton abba az új kis szalonba és srác mondta, hogy 2 órán át csiszolta és rakott bele új belsőt
mondta, hogy az egész felni elég retek állapotban volt, vigyázzak rá jobban :D
....de most megint valami kis nyomok vannak rajta és gondoltam akkor vigyázok rá aztán megcsiszolom magamnak...

Százados 2010.08.26. 16:53:09

@Bölönc: Hát akkor nem tom :D Tudod Máté faterja bringaszervízes ;)

okko el loco (törölt) 2010.08.30. 09:29:04

@Bölönc: bár nemtom mi az ami így megbaszhatja vagy milyen felnid van, de szerintem finoman érzéssel nyugodtan megcsiszolgathatod.
süti beállítások módosítása