Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.09. 22:44 CsegeJani

Ariadné fonala

Asszem mindenkinek a saját lelki béke elérése a cél, és hogy az úton menjen, amit helyesnek érez, így én is teszek egy következő lépést az utamon, és elvágom Ariadné fonalát.

 

Elmesélem a történetet a pohárról, amely megtelt egyszer dühvel, és mely pohár tartalmát most feltárom, hogy szívódjon fel a nagyvilágban, kiürítve, ezzel lelkem azon bugyrát mely keserűséggel és méreggel telt az elmúlt években.

A pohár kedves barátunk esküvőjén került először kezemben, és az óta is szépen csak gyűltek benne a cseppek. Ahol is kedves barátunk Dániel a hátam mögött lekurvázta a barátnőmet imigyen: „Egy kurva, vagy de attól mi még szeretünk”. Persze ezt úgy nem merte megtenni, hogy én is halljam. Lehet, hogy ezt hívnák gerincnek, ha lenne. De itt még nem állt meg a story talán csak itt kezdődött… Ezután kezdődött az, hogy az ötéves gyerekeket dobálta süteménnyel miközben obszcén szavakat üvöltözött, majd mikor Andris megpróbálta leállítani, megosztotta vele azt az információt, hogy ő egy senki és akkor veszi meg kilóra, amikor akarja. Nah én itt szándékoztalak kedves barátom úgy agyon verni, hogy beszarsz, ha nincs ott az a lány, hogy visszafogjon, akit nem sokkal előtte lekurváztál!!! És innentől kezdve talán az én hibámból bennem mindig csak egy cseppel több lett sajnos, lehet, hogy ennek már talán rég hangot kellett volna adnom. Az én hibám hogy ezt nem tettem, meg és így eljutottam a végső elválásig. De talán erre szokták azt mondani, hogy isten útjai kifürkészhetetlenek, és az élet útja rögökkel vannak tele:)

Az ennél régebbi sérelmeket talán kár is boncolgatni, de egy tény azért van, ami óta én téged ismerlek Dániel, folyamatosan kötekedtél velem, annak ellenére, hogy jórészt (nem mindig) erre én semmi okot nem adtam. Beni elég sok indokot felsorol erre szóval nem is használnék én már semmilyen jelzőt itt.

Az utolsó szó jogán egy apró kis gondolat játéra hívnék fel minden blog olvasót. Számolja össze azokat a jelzőket, amiket Dánieltől kapott, majd a mérleg serpenyőjére tegye fel a sajátjait, melyeket ő használt rá….Ha azt mondjátok nincs ilyen a ti dolgotok….nem az enyém.

 

Értelem szerűen mivel a társaság része régebb (valószínűleg vagyis inkább biztos…mindegy ezt a Beni is jól leírta nem teszem meg még egyszer, én sajnos azt az oldalát amiről mindenki beszél soha nem ismertem meg) óta ismeri Dánielt, így én vagyok az aki elfog tűnni….

 

Ezt csak amolyan utóiratként jegyzem meg, hogy ma egy olyan ember aki nem olvassa de szerintem még életében nem nézte a blogot kérdezte meg tőlem, hogy ne kúrj tényleg a jobbikra szavaztál???

 

Ezzenel kijelentem, hogy AZ LMP re szavaztam!!!!!

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr771175695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ósi 2009.06.10. 13:07:01

Bocsánat, hogy beleszólok....Szerintem ezt négyszemközt korrektebb lett volna Jani. Neked szükséged van arra, hogy bevonj embereket, szerintem elég tökös vagy anélkül is, hogy mások támogassanak energiával. Azt látom, hogy gyűjtöd mások sérelmeit Danival szemben, hogy alá tudd támasztani a tieidet...Ennek mi értelme? De most komolyan.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 14:38:13

@Ósi: Ne haragudj de én nem akartam senkit az ég egy adta világon belevonni ebbe, és távolt álljon tőlem, nem is akartam semmit gyűjtögetni, csak egyszerűen leírtam az első esetet amikor a minősíthetetlen viselkedésével kihúzta nálam a gyufát, mindösszesen csak ennyiről szól a történet, mint ahogy te is írtad nincs arra szükségem, hogy mások segítsenek akkor, ha véleményemnek adok hangot, sőt tovább megyek arra sincs szükségem, hogy azt minősíthetetlen hangvételben tegyem, hogy mások felfigyeljenek rá! és avval a részével egyet értek én is hogy ennek mi értelme ez a kérdés elhangzott már a Dani irányába is az első megnyilvánulása után, méghozzá a részemről, de csak további fikát kaptam érte, ergo meg sem értem a kérdést amit nekem szegeztél:(

KissJuhászBéla 2009.06.10. 14:49:45

Mégis minősíthetetelen hangvételt ütsz meg igen sok esetben. És akárhogy is nézem tudom magamról, hogy néha megbántok embereket és a barátaim is tudják ezt. Tebenned még csak fel sem merül, hogy esetleg engem is meg tudsz bántani.
Én nem sorolom fel a sérelmeimet veled kapcsolatban mert nem látom értelmét. A saját dühödtől odáig nem tudsz eljutni, hogy normálisan és helyén kezeljél dolgokat.

Én is feltehetném a kérdést, hogy a vitát minek kell szánt szándékkal szítanod, ráadásul úgy, hogy tudod, hogy általában mi szokott a dolog vége lenni.

Ósi 2009.06.11. 10:07:30

@CsegeJani: Nem bántiból mondom, de ha nem akarnád belevonni a többieket, nem a blogra írogatnád a sérelmeidet, és nem írtad volna ezt: "Az utolsó szó jogán egy apró kis gondolat játéra hívnék fel minden blog olvasót. Számolja össze azokat a jelzőket, amiket Dánieltől kapott, majd a mérleg serpenyőjére tegye fel a sajátjait, melyeket ő használt rá….Ha azt mondjátok nincs ilyen a ti dolgotok….nem az enyém." Ez nem fika feléd, csak egy szimpla kérdés, de még válaszolni sem kell rá tényleg.

Ósi 2009.06.11. 10:08:54

Ja bocsi, nincs is kérdés, azt már fentebb lerendeztük.
süti beállítások módosítása