Utolsó kommentek

  • hir6kommentár: @luci.a.tuti: Ahogy látom az URLek megváltoztak: tutimagantanar.hu/keres/angol-nyelv/budapest/online-nem-feltetel (2024.01.16. 11:13) Aki tud jó angol magántanárt az szóljon!!
  • Rolex1780: Szia engem legalább kettő de lehet 3 is érdekelne . Hol tudom megrendelni ? exexrolex@gmail.com (2011.07.02. 08:11) Balaton Sound Bérlet 25000
  • suff: Sziasztok! Látom elég régiek a hozzászólások csak némi infót szeretnék gyűjteni a következő Gucáról! Én is trombitás vagyok és elvarázsolt ez a fesztivál és el kell jutnom oda jövőre! :) Érdkelne ... (2010.12.09. 21:00) guca trombitafesztivál
  • okko el loco (törölt): sejtettem, hogy valami ilyesmit fogsz válaszolni (2010.10.22. 17:34) rocket man
  • CsegeJani: @okko el loco: :)))) nekem bejön:) de csak a sorozat miatt amiben volt. (2010.10.22. 14:52) rocket man
  • okko el loco (törölt): na ezt mégis hogy képzeled? (2010.10.22. 09:42) rocket man
  • nyirzsik: na így már teljes :) (2010.10.01. 10:55) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: TEODOR férfi keresztnév Eredete: Görög, Német, Latin, Jelentése: Isten ajándéka Névnapok: •augusztus 16 •szeptember 2 •november 9 •december 27 •december 28 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: ... (2010.10.01. 10:54) !Welcome Teo!
  • okko el loco (törölt): szép jelentése van azt meg kell hagyni :D köszönjük az utánajárást nyirzsik :)) (2010.10.01. 10:05) !Welcome Teo!
  • nyirzsik: férfi keresztnév Eredete: Teodor, Jelentése: német rövidülése Névnapok: •szeptember 2 Hasonló kezdetű férfi keresztnevek: •TEOBALD •TEODOR •TEOFIL •TERESTYÉN •TÉTÉNY •TÉZEUSZ (2010.09.30. 16:31) !Welcome Teo!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.10. 00:14 KissJuhászBéla

Na akkor viszlát

Úgy látom értelmetlen tovább ide írogassak. Többször elmondtam, hogy sajnálom, hogy gyökér voltam, TE kedves CSEGEJANI és ANTISZEMITA NEONÁCI SZÁZADOS barátunk sajnos sosem vetted észre a saját gyökérséged, ahogy most sem fogod. Én mindahányszor összeszólalkoztunk mindig elnézést kértem a végén Te SOHA:P Azért hívtalak ma elsőként, hogy nem iszunk é meg egy jó pofa sört? Sebaj, mindezt megtettem Nyirzsiknél:P Gratulálok, szereztél egy újabb Tibcsit:( LEHET NEM VÉLETLEN?

Összeszámoltam:) 21 tagja van a blognak(egy törölt BZ), abból 14 az én családtagom, gyerekkori barátom vagy azok pasija vagy mit tudomén, de már jóval a blog születése előtt a barátaim(ebből szám szerint hat, több mint tíz éve, csak mert szeretem a statisztikákat:P), néhányuk pedig az együtt töltött idők alatt vált a cimboránkká:) Ergo ezekkel az emberekkel a való életben is viszonylag sokat találkozom:) Velük minden bizonnyal azért vagyunk még ma is jóbarátok, mert megtanultunk elnézést kérni a másiktól. Számtalanszor megbántottam jónéhányukat. Ugyanúgy, ahogy te is teszed ezt másokkal. Még a csirkepaprikás sztoriban sem ismerted el, hogy egy ordasnagy faszságon vitatkoztunk össze. Mindketten hibáztunk Te viszont soha nem kértél elnézést ha te is paraszt voltál. Én mindig beláttam ha hibáztam és előbb, vagy utóbb elnézést kértem. Jelen esetben ez másnap megtörtént és nem értem miért kéne egy virtuális világban ennél többet megtegyek, minthogy írásban elnézést kérek a hibámért. Virtuálisan még sosem vesztem össze senkivel:) egyedül veled:P (aztakurvadesokszóismétlés:D:)

A barátaim is elnézést kérnek, ha esetleg vitába keverednénk és a vita hevében megbántanánk a másikat, de mint már korábban írtam, a barátaimmal nem szoktam ilyen faszságokon vitatkozni. (tudom, hogy nem szavaznak a Jobbikra például:D:D:D) Sajnálom, de az utóbbi időben aggódom a nézeteid miatt. Pontosan azon írások(kontrolvék) miatt, amikre Benece is utal. Többen kérték, hogy mellőzzük, te ezekre egyszer sem reagáltál érdemben. Gondoltam beaggresszívozom az ellenoldalt, hátha kibújik a szög a zsákból:) Sajnos félig meddig kibújt. Ennek ellenére tudom, hogy nem vagy rossz ember.

Látom, hogy közben már írtál egy vérdühös sztorit és az bánt, hogy egyszer két üveg pálinka után lekurváztam a barátnődet egy esküvőn, aki azóta(legalább két éve(bocsdenemtudom)) nem a barátnőd. Azóta erre a jelzőre nem kevésszer utaltál mellékesen:(minden bizonnyal dühből) Emlékszem egy estére amikor megkérted a kezét miután felpofoztátok egymást:( A hosszú évek során ez épp egy olyan mulatság volt ahol teljesen józanul nyomtam. Mivel mindenki részeg volt, nem volt túl sok érdekes sasolnivaló, így láttam az egész lánykérést. Előtte két perccel egy rémült lány jött be, hogy kint egy szakállas srác meg a csaja verekednek vagy mifene:( Meglehetősen furcsa és negatív érzések kavarogtak bennem akkor. Őszintén sajnálom, hogy nem jött össze a dolog, de úgy érzem azóta sem heverted ki a kapcsolatot 100%-ban. (és ez baj szerintem) Remélem ariadné fonalát életed ezen a pártoknál, cigányzsidóknál, paprikáscsirkéknél sokkal érzékenyebb részén is elvágod ezennel;)

Ez csak egy felvetés, de lehet, hogy az esküvőn ezek a negatív érzelmek jöttek át. A mai napig nem tudok jó érzéssel gondolni kettőtökre:(. Minden bizonnyal a sok fájdalom miatt amit sugárzol magadból:( De az is lehet, hogy csak túlontúl durván próbáltam viccelődni és ezzel tiportam a lelkedbe. Bár ha jól emlékszem, együtt fogyasztottuk el a pálinka jó részét:P Sajnálom, de nem emlékszem ezekre:( Ha megbántottalak volna akkor így útólag elnézést. Andrissal, viszonylag rövid időn belül megbeszéltük a dolgot. Jókeresztény módjára megbocsájtotta vétkemet. Még mindig szégyellem magam miatta:( Azóta tudatosan figyelek rá, hogy ne kezdjen el előtörni a jasszoskódó büdösgyökér énem, ami általában saturészegen tör elő belőlem. (virtuálisan elég egy-két sör is:)

Az imént még az msn-ről is kiléptél a hétvégi festés lezsírozása végett. A Tomi ezt szerette volna megmutatni:( Az eheti legjobb rajz a mienk:( Ráadásul német oldalon:D Bár a többi szerintem jobb, de a mienk bisztosan sztájlabb:P

Namindegy a számom mindenki tudja........

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pavadzsihad.blog.hu/api/trackback/id/tr121175843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 08:28:35

Nah most már legalább kiderült, hogy ki terjesztette azt, hogy én verem az Editet! Egyszer emeletem rá kezet akkor is önvédelemből...erről ennyit
Tibcsi miattad nem járt a társaságba nem miattam, én azóta is szoktam vele dumcsizni, ha itthon van mo.-on
És nem tudom mit vársz mert ha azt, hogy én fogok bocsánatot kérni, akkor mond el hogy miért kellene bocsánatot kérnem????
Másrészt én nem választottam szét azt hogy a TE barátaid vagy az ÉN barátaim, hanem csak annyit mondtam, hogy téged ismernek régebb óta nem engem is ismerik azt az oldalad is amikor még nem voltál fasz. De asszem ez az általad felállított kategorizálás az aromája az egésznek!!!!!

Szóval nagyon megható amit írtál de nem igazán fedi a valóságot, csak amolyan, homályos demagóg módon ahogy azt már tőled megszokhattuk!

Más részről pedig egyszer elég volt szólni hogy ne rakja fel politikát a blogra azóta nem is tettem a már később említettek okokig!

Viszont én egy ideig a reakcióidra csak annyival válaszoltam, hogy mi a bajom és hogy kérj bocsánatot, és nem politikával, de valamiért ez nem jutott el hozzád és tovább öntötted a fikát....

Szóval nem értem hol hibáztam, de majd ezt is biztos szépen és következetesen le fogod írni!!

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 08:46:05

ohh majd el felejtettem....

KÖSZÖNÖM, HOGY MOST MÁR A BLOGON KIVÜLI KÖZÖS ISMERŐSEINKNEK IS AZT TERJESZTED, HOGY SZÉLSŐ JOBBOS NÁCI VAGYOK!!!!!KÖSZÖNÖM!!!

A blogra is csak azért írok, mert nem sikerült magam tegnap törölni és itt enged meg hogy én demagóg legyek

TE MEG NYUGODTAN HOGY TÖRÖLSZ A KIS KIRÁLYSÁGODBÓL AHOL A TE BARÁTAID VANNAK, ÉS KIRAKOD BELŐLE CHE GUEVARÁT AKI EZT AZ EGÉSZET ELINDÍTOTTA!!!

és mielőtt még bármi hülyeséget írnál a pávadzsihád a jani a köcsög topik folytatása, nem pedig a bartók baráti köré!!!!

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 08:59:44

:DDDDDD

Tudod mit? Rakj egy koronát a fejedre és verd ki a monitorodra:DDDDDD

Ekkora majmot komolyan:DDDDDD

KissJuhászBéla 2009.06.10. 10:18:36

sajnos sosem vetted észre a saját gyökérséged, ahogy most sem fogod.....

Most sem veszed észre, hogy ugyanazt a faszságot folytatod, amit elkezdtünk két napja. Én részemről már a lustakommentolvasós résszel lezártam magamban. Te turbózod magad azóta is változatlan módon.

Képtelen vagy belátni, hogy te is hülye vagy. Még most is a düh beszél belőled és azt bizonygatod, hogy én vagyok a fasz. Ez által ugyanolyan fasszá téve magadat:(

Ezzel a posttal csupán azt szerettem volna, ha belátod, hogy az ilyen viták kettőn állnak, és mindketten ugyanolyan hülye fasz módjára toljuk a dolgot. Te erre úgy látszik képtelen vagy. Ráadásul direkt basztad fel az agyam, hiszen nem is a Jobbikra szavaztál. ERGO szánt szándékkal szítottad a feszkót. Szóval azt sem mondhatom, hogy én kezdtem, de igazából kurvára nem is érdekel.

De legyen így, minden bizonnyal én tettem tönkre a párkapcsolatodat és a Tibcsivel folytatott barátságodat is.

Maradhattál volna a topik eredeti nevénél.......

Teszek egy szívességet neked, inkább én törlöm magam, tényleg semmi kedvem ehhez a parttalan vitához tovább..... Legalább nem teszem tönkre a jövőbeli barátságaidat és párkapcsolataidat.....

KissJuhászBéla 2009.06.10. 10:22:07

a többiektől pedig elnézést ezért a két napért

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 14:45:53

@KissJuhászBéla: Laza ez a szenteskedő szöveg nem gondolod???amúgy ha figyelmesen olvastál volna már többször is említtetem hogy részemről, hülyeség, de most jutottam el arra pontra, hogy nem hunyok szemet a viselkedéseden pusztán barátságból!!!
És igen kurva jól látod dühös vagyok, hogy egy ócska rendes normális hangvételű bocsánat kérés helyett egoista fasz módjára hozod a példákat hogy igazolni tudd miért vagy bunkó!!!

Már ne is haragudj de egy bazd megen a te oldaladról megsértődni meg egyszerűen nevetséges barátom!!!!

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.06.10. 14:50:25

@KissJuhászBéla: Tudod mit Válaszolnál arra kérdésre, hogy miért terjeszted rólam, hogy náci vagy és antiszemita?????
süti beállítások módosítása